در حالی که قیس سعید رئیس جمهور تونس دموکراسی را به عقب می‌راند اسلام گرایان تونس در محاصره قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی رسمی سندیکای اصناف تونس بر مخالفت گسترده مردم این کشور با روند عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و مقاومت آنها در برابر این اقدام تاکید کرد.
لوکا مودریج و تونی کروس برای دهمین فصل کنار هم بازی خواهند کرد و سپس باید منتظر وداع این دو اسطوره با پیراهن رئال و چه بسا دنیای فوتبال باشیم.
نکونام در تلاش است تا هر چه زودتر بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.
در طول حفاری‌ها و کاوش‌های مداوم معبد، کاتلین مارتینز از دانشگاه سانتو دومینگو در جمهوری دومینیکن و همکارانش این سازه را در عمق ۱۳ متری زیر زمین کشف کردند. این تونل ۲ متری در میان ۱۳۰۵ متر ماسه سنگ حفر شده بود.
فران تورس، زننده گل پیروزی‌بخش بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، می‌گوید با هدف فتح جام به بلوگرانا آمده و منتظر است هر چه زودتر قهرمانی در لالیگا را با این تیم جشن بگیرد.
اگر مدت‌زمان طولانی گوشی دستتان بگیرید، انگشت‌ها و شستتان کم‌کم دچار گرفتگی شده و ملتهب می‌شوند و انواع بیماری‌های دست را ایجاد می‌کنند؛ مانند تاندونیت و سندرم تونل کارپال.
وزیر خارجه سوریه پس از الجزایر عازم تونس خواهد شد تا روند از سرگیری روابط میان دو کشور روند پرشتابی به خود بگیرد.
بدنبال احیای مناسبات دیپلماتیک کشورهای عربی با سوریه، دولت تونس نیز مراحل تعیین سفیر جدید خود در دمشق را آغاز کرد.
بنده خیلی نگرانم و فکر می‌کنم یک کرونای صد برابر جنسی داریم. آن موقع نمی‌دانم می‌خواهند چکار کنند. اکنون همه نگران وضعیت اقتصادی هستند، اما نمی‌دانند اوضاع چه خبر هست! بچه‌های ما دارند از بین می‌روند. من مراجعه‌کننده ۷ ساله دارم که پورن نگاه می‌کند! بنده از مراجعان و معلمان می‌فهمم. می‌گویند: خانم دکتر چکار کنیم؟ گروه‌های ترنس و همجنس‌گرایی که در همین جامعه تشکیل می‌شود.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم فوتبال تونس با نتیجه یک بر صفر برابر فرانسه مدعی اول قهرمانی جهان به پیروزی رسید اما از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
تونسی‌ها از همان ابتدا فشار را روی دروازه فرانسه ایجاد کردند که منجر به گل زیبا اما آفساید آن‌ها شد.
تیم‌های ملی فوتبال تونس و استرالیا از گروه D و از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هم رفتند.
آخرین بازی تدارکاتی پشت درهای بسته اصلی‌ترین برنامه کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی بود؛ هرچند ترکیب او مشخص شد!
مراجع رسمی اطلاع رسانی تیم‌های فوتبال ایران و تونس آمار متناقضی در مورد دقایق گل‌های به ثمر رسیده ارائه می‌کنند.
فهرست تیم ملی تونس برای حضور در جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.
ملی پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال تونس خواهند رفت. این دیدار در تاریخ 16 نوامبر (چهارشنبه 25 آبانماه) در دوحه قطر برگزار می شود.
از آنجایی که جذابیت محبوبیت مائوئیسم هرگز از بین نرفت جای تعجب نیست که شی توانسته پا در کفش مائو بگذارد. در مورد مائو فارغ از آن که چه قضاوتی درباره‌اش داشته باشید واقعیت آن است که او توانست نزدیک سه دهه بر چین حکومت کند. این نوع سابقه بری افرادی مانند شی جذابیت زیادی دارد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، درباره اختلاف نظری که باعث ایجاد درگیری بین او و پپ گواردیولا شده بود صحبت کرد.
قیس سعید، رئیس جمهور تونس خطاب به مقامات آمریکایی گفته است که کشورش هرگونه مداخله در امور داخلی دیگران را رد می کند.
مقامات تونس در پی تصمیم دولت مغرب برای فراخواندن سفیر خود از این کشور، در اقدامی تلافی جویانه سفیر تونس در رباط را جهت مشاوره فراخواندند.
مسئولان تونس در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر انجام مبادلات تجاری میان تونس و تل آویو، تاکید کردند که به ممنوعیت مبادلات تجاری با رژیم صهیونیستی متعهد هستند.
تیم ملی فوتبال تونس در یک دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل دیدار خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ