بر اساس اعلام بانک مرکزی به‌زودی قیمت خرید و فروش ارز به مردم با نرخ توافقی به تفکیک هر یک از صرافی‌ها منتشر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی‌ که سرمایه‌گذاران در انتظار انتشار نرخ تورم آمریکا هستند، قیمت نفت در بازارهای جهانی به 83.31 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
در این شرایط که از یک سو نظام عرضه و تقاضا بر بازار کالا‌های تولیدی حاکم نیست و از سوی دیگر، شاهد رشد قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز هستیم، انتظار برای کاهش تورم و رشد تولید و عرضه، دور از انتظار است.
انتشار برخی اخبار منفی از بحبوحه مذاکرات احیای برجام کافی است تا شاهد موج‌سواری برخی فرصت‌طلبان و ذی‌نفعان در فضای مجازی و متعاقب آن بالارفتن قیمت ارز و سکه و ماشین باشیم. اخباری که در واقعیت خود نه پایه علمی و نه تعیین‌کنندگی قابل‌توجهی در روند گفت‌وگوهایی دارند که ماهیت آن پیچیده، طولانی و فرسایشی بودن است و بنابراین بن‌بست‌های مقطعی امری محتمل در این روند به شمار می‌رود.
اکنون می‌توان Beats Studio 3 را در برخی خرده‌فروشی‌ها حتی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار خرید و انتظار می‌رود Beats Studio Pro آینده نیز با برچسب ۳۴۹ دلاری عرضه شود.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
انتشار اخبار قطعی شدن فروش باشگاه منچستریونایتد به شیخ جاسم بن حامد آل ثانی باعث رشد صعودی سهام این باشگاه شد.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
اگرچه انتظار می رفت با برچیده شدن سیستم قرعه کشی و استفاده از سیستم نوبت دهی برای فروش خودرو با قیمت کارخانه، بساط دلال بازی در بازار خودرو جمع شود اما شواهد بیانگر چیز دیگری است.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
۵ روز از انتشار خبر افزایش قیمت خودرو می گذرد اما با توجه به عدم اعلام جزئیات، نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولیدکنندگان که قرار است امسال ۱.۶ میلین خودرو تولید کنند در بلاتکلیفی به سر می برند.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: شورای رقابت مسئول اطلاع رسانی مصوبات خودش است و مسئولیت انتشار آن هم با خودش خواهد بود.
سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره تاثیر انتشار خبری از عراقچی بر قیمت ارز گفت: آنقدر مردم و مملکت کار دارند که وقت رسیدن به حاشیه را نداریم.
انس طلا هفته قبل با انتشار خبرهایی مبنی بر افزایش ریسک در بازارهای مالی دنیا به شدت صعودی شد.
جمهوری اسلامی نوشت: انتشار بیانیه مشترک توافق ایران و آژانس، قیمت دلار و سکه را در شیب کاهشی قرار داده است.
در هفته گذشته شاهد انتشار خبر صادرات لبنیات و شیر خشکی صنعتی به ژاپن بودیم.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
قیمت نفت روز چهارشنبه در پی انتشار آماری که رشد چشمگیر ذخایر نفت و سوخت‌های آمریکا را نشان داد و عدم تغییر سیاست تولید اوپک پلاس، بیش از سه دلار در هر بشکه سقوط کرد.
امروز مطالبی همچون از این بانک‌ها می‌توان 5 هزار دلار خرید، خبر مهم برای متقاضیان عرضه اولیه، پیش بینی بورس | بازار سرمایه فردا صعودی است یا نزولی؟،  پیش بینی قیمت بیت کوین برای روزهای خاص، عقب نشینی نرخ طلا در بازار جهانی، زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس با انتشار یک نامه، کمبود بنزین نداریم ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
رئیس جمهور گفت: گاهی ممکن است در مسیر اجرای یک پروژه بزرگ موانع کوچکی پیدا شود، اما این نباید باعث توقف یا حتی کندی کار شود.
ارزش این بازیکن ۴۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است. باشگاه اف سی سیدنی با انتشار پیامی اعلام کرد باشگاهی از خاورمیانه ۶ برابر رقم پیشنهادی این باشگاه را به این بازیکن پیشنهاد داده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ