اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۷۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۲۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۴۹۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
رضا درویش پس از پایان این بازی در ادعایی عجیب اعلام کرد: برد پرسپولیس را به تمام مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: مدتی است که پیکره شیر برای نصب بر روی قبور ساخته و به مردم فروخته می‌شود. به سنگ فروشی‌ها و سنگ تراشی‌های شهرستان‌های استان اعلام می‌کنیم تا از هرگونه پیکر تراشی یا فروش یا عرضه چنین پیکره‌هایی اجتناب کرده و سریعا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کنند.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در نشست خبری گفت: هفته آینده اطلاعیه و عرضه ها در مورد خودروهای داخلی منتشر می شود.
با عرضه ربع سکه در بورس کالا، امروز بازار آزاد شاهد ریزش ربع سکه بود.
بورس کالای ایران از عرضه ۸۴۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین در دو هفته آینده خبر داد.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
بازار در ابتدای صبح با رشد ۲۲ هزار واحدی روبرو شد اما در انتهای با عرضه سنگین مواجه شد.
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، در آستانه آغاز سال تحصیلی مدارس، نسبت به آسیب های استفاده از کوله پشتی های سنگین هشدار داد.
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.
بازار سهام همسو با افزایش خبرپراکنی‌ها حول مذاکرات احیای توافق برجام امروز با ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار ارز شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود.
بورس کالا مجوز عرضه خودروهای سنگین تولید داخل در بورس را به یک شرکت خودروساز ارائه داد.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
مسعود دانشمند کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت اولویت‌های اقتصادی خود را مشخص نکرده است، اظهار داشت: اینکه ما می‌گوییم در حال حاضر اولویت اقتصادی دولت چیست، یعنی باید یک ترتیب برای انجام کار‌ها قائل شد، اما در حال حاضر هرچه دولت اعلام می‌کند که درصدد انجام اصلاحات اقتصادی است، اما بعد باید برای آن هدف مشخص شود، اما اینکه اعلام شود چنین اقداماتی به مردمی سازی در اقتصاد ختم می‌شود، باید توضیح دهند که منظورشان از مردمی‌سازی اقتصاد چیست، زیرا این واژه و یا مفهوم در هیچ یک از کتب اقتصادی نیامده و مفهوم آن بسیار گنگ و مبهم است.
رخداد تلخ و سانحه سنگین و غمبار آبادان را به همه تعزیت عرض میکنیم! اینگونه از حوادث تلخ ناشی از لرزان بودن بنیان فکری مسئولین و همچنین مردم است. جامعه اعم از مسئول و مردم عادی موظفاند یعنی همه ما موظفیم که اساس فکر، عقل، درایت، اندیشه و انگیزه را بر اعتقاد صائب و عمل صالح بنیانگذاری کنیم. اینگونه از رخدادهای تلخ در اثر نبود عقیده صائب و ایمان سالم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ