کارلوس کی روش به انتخاب هتل محل اقامت تیم ملی در دوحه ایراداتی گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میک مک درموت یکی از مربیان مدنظر کارلوس کی روش برای کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر است.
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی سراغ هکتور کوپر رفته است و احتمال دارد این مربی آرژانتینی که سابقه کار در مصر را هم دارد جانشین کارلوس کی روش شود.
علی اصغر مدیرروستا معتقد است که سرمربی بعدی تیم ملی باید یک مربی خوب و پرانرژی خارجی باشد.
تنها مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی ایران با حضور در یکی از برنامه های تلویوزیون صحبت هایی مطرح کرد که در نوع خودش جالب توجه است.
دور جدید تمرینات تیم ملی با کارلوس کی روش یا مربی جدید از فروردین ماه آتی آغاز می شود.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
دستیار کی روش معتقد است این مربی پرتغالی همچنان گزینه اول فدراسیون فوتبال است.
به دنبال ناکامی در صعود به دور حذفی مسابقات جام جهانی چند مربی مطرح و سرشناس از سمت خود استعفاء کردند.
کارلوس کی روش صبح امروز با حضور در کاخ سعدآباد به بازدید از این مجموعه تاریخی پرداخت.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
ستاره سابق تیم ملی کویت و کارشناس تلویزیون الکاس گفت: بازگشت کی روش اشتباه بود اما ایران می تواند به صعود امیدوار باشد
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
مخالفت جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر چهره دستیار ایرانی کارلوس کی روش را ناشناس نگه داشت.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است.
راجر یکی از نفرات مورد اعتماد کی روش است. این مربی در تیم ملی فوتبال مصر هم دستیار کی روش بود و سابقه کار در باشگاه‌های آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی را هم دارد.
سرمربی استقلال می گوید که تیم او روند خوبی را در پیش گرفته بود و دوست داشت لیگ تعطیل نشود.
نائب رییس فدراسیون فوتبال از قطعیت انتخاب جواد نکونام برای حضور در تیم ملی و دستیاری کارلوس کی روش خبر داد.
در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش را موقتی اعلام کرده بود، نائب رییس او مهدی محمد نبی امشب در برنامه شب های فوتبال گفت که نظر هیات رییسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند.
هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اعلام رقم قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران از حضور جواد نکونام در کادر فنی این مربی پرتغالی خبر داد در حالی که باشگاه فولاد جدایی نکونام را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ