اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با انتقال پوریا حسین خانزاده به فولاد سیرجان می‌توان گفت که بهروز عطایی رسماً با یک تیم کهکشانی راهی لیگ برتر فصل آینده خواهد شد.
کارشناس والیبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی برای لیگ ملت‌های والیبال می‌توانست بازیکنان بهتری انتخاب کند، گفت: بهروز عطایی خویشتن‌دار باشد و انتقادات را بپذیرد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌ها را اجرا می‌کنند.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌‌ها را اجرا می‌کنند. نبود سرمربی قطعا به تیم ایران ضربه می‌زند.
مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تلاش برای صدور ویزای بهروز عطایی در روز تعطیل خبر داد گفت: ۵ نفر از اعضای تیم ملی ظهر امروز به ایران برمی‌گردند.
بهروز عطایی گفت: همه روش‌ها را امتحان کردیم و بازیکنان به تعدد تعویض شدند اما ضعفی که داشتیم سر جای خودش ماند
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: پوریا حسین خانزاده هم که در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد، در صورت مساعدت بهروز عطایی به ترکیب تیم ملی جوانان افزوده خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را سخت کرد اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران به خداحافظی امیر غفور با بازی های ملی واکنش نشان داد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و‌ گو با ورزش سه به قرار گرفتن در گروه مرگ انتخابی المپیک واکنش نشان داد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ورزش سه درباره یک موضوع مهم صحبت کرد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
علیرضا طلوع کیان، سرمربی ایفاسرام اردکان و دستیار بهروز عطایی در تیم ملی درباره بازگشتش به لیگ برتر و بردن تیم عطایی توضیح داد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه به پایان کار محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال واکنش نشان داد.
بهروز عطایی می‌گوید باید در دادن پاداش‌ها به تیم‌های ملی نگاه عادلانه‌ای وجود داشته باشد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: لیگ برتر سختی در پیش داریم و تیم‌ها با تمام وجودشان در زمین حاضر می‌شوند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند و اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد این کار را انجام می‌دهیم.
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران در گفت و‌گو با ورزش سه به ادعای بهروز عطایی واکنش نشان داد.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با ورزش سه در مورد ابهامات پیرامون آینده بهروز عطایی توضیح داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می دهم که امسال عنوانی بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.
بهروز عطایی در امتیازات ابتدایی مجور به گرفتن وقت استراحت فنی شد و نکات جالب توجهی به شاگردانش گفت.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۶۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۵۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ