عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول انتظار داریم تیم اقتصادی دولت را فعال کند، وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس راهکار دارد، کافی است تیم اقتصادی دولت فعالانه عمل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور دانست و تبریک گفت.
پس از قهرمانی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران در قاره کهن، رئیس جمهور و سرپرست وزارت ورزش و جوانان با صدور پیام هایی این قهرمانی را تبریک گفتند.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت نیاز به آچارکشی اساسی دارد و نیاز است اقدامات تیم اقتصادی دولت به خوبی رصد و ارزیابی شود.
اهواز - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سال جاری آغاز کرده است.
رئیس‌جمهور به تیم اقتصادی دولت مأموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و دلسوز و نمایندگان، بهره‌‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی‌ها در این زمینه به کار گیرد.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آقای مخبر تیم اقتصادی دولت را راهبری می‌کنند. آقای محسن رضایی خیلی وقت است که در تیم اقتصادی دولت پر رنگ نیست و بیشتر تصمیمات اقتصادی را آقای مخبر می‌گیرد و رئیس‌جمهور هم ایشان را برای هدایت تیم اقتصادی دولت موظف کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست که اگر بود این مشکلاتی ایجاد نمی‌شد؛ برخی گزارش‌ وزرا و رؤسای سازمان‌ها به رئیس‌جمهور دقیق نیست و با وضع جامعه تطابق ندارد.
محمدمهاجری، فعال رسانه‌ای در توئیتی به ضرورت استفاده از نیرو‌های کارآمد در تیم اقتصادی دولت پرداخت.
رئیس‌جمهور آلمان به دنبال حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی ۲۰۲۲ پیامی خطاب به بازیکنان این تیم منتشر کرد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با اتحاد و انسجام توانست مقابل ولز به پیروزی برسد و قطعا اتحاد و غیرت ملی خود را مقابل تیم ملی آمریکا هم نشان می‌دهد.
رئیس‌جمهور با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال، گفت: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.
اعضای کاروان تیم ملی با سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست جمهوری، شماره ۱۲ تیم ملی به وی توسط رئیس فدراسیون فوتبال اهدا شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول انتظار داریم تیم اقتصادی دولت را فعال کند. وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس راهکار دارد، کافی است تیم اقتصادی دولت فعالانه عمل کند.
رئیس جمهور در دو پیام جداگانه قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی دانست.
حزب کمونیست چین رئیس‌جمهور کنونی این کشور را به مدت ۵ سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب کرد.
رئیس‌جمهور در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد را تبریک گفت.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی، سفر سرپرست تیم مذاکره‌کننده ایران به همراه سید ابراهیم رئیسی به نیویورک را فرصتی برای شرکای اروپایی برجام دانست تا آمریکا را ترغیب کنند مسائل باقی‌مانده را حل‌وفصل کند.
ما متواضعانه عهد می‌بندیم تا سر حد توان و تا آخرین لحظه بهترین باشیم و تسلیم نشویم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: زاهدی‌وفا اشراف خوبی به مسائل اقتصادی کشور دارد، او هم در وزارت‌خانه و هم در تیم دولت می‌تواند موفق و موثر باشد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور شایعه اختلاف در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی جوانان ایران در رقابت‌های بلغارستان را تبریک گفت.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: قهرمانی ارزشمند تیم کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جهانی بلغارستان نشانگر غیرت و امیدواری برای فتح قله‏‌های افتخار و فرداهای بهتر جوانان ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ