رئیس جمهور در دو پیام جداگانه قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی فرنگی را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
رئیس‌جمهور افزایش تولید نفت را که به واسطه تلاش متخصصان و کارکنان تلاشگر شرکت نفت حاصل شده است، شایسته قدردانی دانست.
رئیس‌جمهور افزایش تولید نفت را که به واسطه تلاش متخصصان و کارکنان تلاشگر شرکت نفت حاصل شده است، شایسته قدردانی دانست.
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از تلاش‌های پادشاهی عمان در زمینه رسیدن به توافق در موضوع کشتی صافر قدردانی کرد.
رئیس جمهور موقت مالی اعلام کرد که این کشور خواهان همکاری با روسیه است.
رئیس‌جمهور آمریکا کمک‌های ایتالیا به اوکراین را مهم ارزیابی کرد.
مهران فرقانی نسبت به حضور امیر قلعه‌نویی در اردوی تیم امید واکنش نشان داد.
سرلشکر سلامی در پیامی از همت تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای ابرپروژه راه اصلی پاتاوه – دهدشت قدردانی کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان، از مقام معظم رهبری به دلیل ارسال پیام تسلیت در پی درگذشت علامه عفیف النابلسی قدردانی کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با ارسال لوح سپاسی از بانک ملت قدردانی کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور نسبت به کمک‌های دریافتی از غرب قدردان است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رئیس‌جمهور ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.
رئیس‌جمهور با قدردانی از هدایت‌های و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت، تاکید کرد: دولت در سال جدید با همه توان، بهبود اقتصاد و معیشت مردم و تحقق شعار سال را دنبال خواهد کرد.
معاون اول رئیس‌جمهوری در حاشیه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١،با حضور در غرفه شرکت ملی گاز ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای این شرکت قدردانی کرد.
رئیس‌جمهور در دیدار رئیس کنگره ملی خلق چین، ایران و چین را دوستان دوران سخت توصیف و از حمایت‌های سازنده کنگره ملی خلق چین در جهت گسترش همکاری‌های دو کشور قدردانی کرد.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی بر تسریع در شتاب بخشیدن به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.
رئیس‎ جمهور در حاشیه بازدید از طرح‌های درحال تکمیل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان شهرری، از زحمات کادر درمان قدردانی کرد و به گفت‎گوی صمیمانه با پرسنل بیمارستان پرداخت.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر اماده سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.
جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل قدردانی کردند.
رئیس‌جمهوری تایوان و پلوسی امروز ملاقات کردند و تسای گفت که او «یکی از وفادارترین دوستان» این جزیره است و از او بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیرش در عرصه بین‌المللی» قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ