نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط تمدید مهلت اخذ رأی انتخابات مجلس را تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ناپولی موفق به جلب رضایت اوسیمن برای تمدید شد و بند فسخی سنگین برای او تعیین کرد.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا شرایط تمدید قرارداد با ستاره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را دنبال کند.
حسین حسینی پس از تمدید قرارداد به صورت کلی درباره دلایلی صحبت کرد که تمرکز او را در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم به هم زده است.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد همه نفرات تمدید می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه در جذب بازیکن و تمدید قراردادها به هیچ وجه راضی نیست.
رئیس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دارای بیمه ایرانیان و یا بیمه همگانی هستند می‌توانند برای «بیمه سایر اقشار» اقدام کنند.
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
پرسپولیس توانست قهرمانی را در فصل بیست و دوم به نام خود کند که اکنون اما درگیر شرایط عجیبی شده است.
قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد شروط جدید را مطرح کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در حال حاضر شرایط تیم برایش بسیار مهم‌تر از تمدید قرارداد رشفورد است.
بنا به اعلام یک نماینده پارلمان اوکراین، این کشور بار دیگر شرایط حکومت نظامی را تمدید کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد توافق غلات با توجه به تعهدات طرف مقابل برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی روسیه تمدید شد.
موندودپورتیوو خبر از تلاش های جدید بارسلونا برای تمدید با سرخیو بوسکتس داد. در شرایط اقتصادی فعلی، یافتن جانشین برای کاپیتان تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.
وزیر دفاع عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در دوران سخت، خواستار تداوم این پشتیبانی‌ها در شرایط بازسازی عراق شد.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عبور کشور از شرایط بحرانی، مشتریان بانک سپه برای تمدید کارت‌های بانکی خود می توانند به‌صورت حضوری به شعب مراجعه کنند.
«ضیف الله الشامی» با بیان اینکه آمریکا، رژیم های سعودی و اماراتی را به تشدید تنش ها در یمن سوق می دهد، تأکید کرد ملت و ارتش یمن در اوج آمادگی برای حضور در هر نبردی قرار دارند.
لوئیس انریکه حاضر نشد در مورد احتمال تمدید قراردادش در صورت رسیدن به نیمه نهایی لیگ ملت ها اظهارنظر کند. او شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا برای موفقیت در لیگ ملت ها را عالی توصیف کرد.
لوئیس انریکه حاضر نشد در مورد احتمال تمدید قراردادش در صورت رسیدن به نیمه نهایی لیگ ملت ها اظهارنظر کند. او شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا برای موفقیت در لیگ ملت ها را عالی توصیف کرد.
لوئیس انریکه حاضر نشد در مورد احتمال تمدید قراردادش در صورت رسیدن به نیمه نهایی لیگ ملت ها اظهارنظر کند. او شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا برای موفقیت در لیگ ملت ها را عالی توصیف کرد.
باشگاه پرسپولیس تمهیداتی را اندیشیده تا سختی زیادی بابت تمدید قرارداد او نداشته باشد و اگر شرایط خوب پیش رود، لوکادیا قراردادش را تمدید خواهد کرد.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
رضا دهقانی می‌گوید همه اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به دنبال این هستند که سال متفاوتی را رقم بزنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ