کنکور سراسری ۱۴۰۲ از امروز آغاز شد. کنکوری که بحث تقلب گسترده از طریق گوشی همراه و سایر وسایل الکترونیک در آن بسیار مطرح بود و بابت آن امروز اینترنت در نزدیکی حوزه‌های امتحانی قطع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات طرح مربوط به تغییر در نحوه هزینه کرد قیر رایگان در سال جاری را تصویب کردند.
این ویدئو که در روستاهای پاکستان ضبط شده است، نحوه کباب کردن 4 ساعته یک بوفالوی بزرگ 200 کیلوگرمی در یک تنور را به تصویر می کشد.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
لایحه پیشنهادی معاونت حقوقی رئیس جمهوری درباره نحوه مقابله با تحریم بیگانگان و حمایت از اشخاص تحریم‌شده ایرانی و پیگیری حقوق تحریم‌شدگان در مراجع بین‌المللی به تصویب هیئت وزیران رسید.
خبرگزاری فارس تصویری از خوش‌وبش سیدعلی خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و سیدابراهیم رئیسی منتشر کرده است.
اساسنامه جایزه گوهرشاد و آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان تصویب شد.
آیین‌نامه نحوه جذب دانش‌آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان از سوی اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.
محققان امیدوارند ارائه تصویر این مرد باستانی بتواند درک بهتری برای باستان‌شناسان درباره نحوه تکامل انسان در طول زمان ایجاد کند.
تصویری از تذکر پیام رسان ایتا به کانال خبری خبرگزاری مشرق منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است
تصویری از تذکر پیام رسان ایتا به کانال خبری خبرگزاری مشرق منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است
تصویب نامه شورای عالی اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی درخصوص نحوه واگذاری سهام عدالت جدید از سوی وزیر اقتصاد ابلاغ شد.
تصاویر به جا مانده از دوره قاجار نه تنها به ما اطلاعاتی از نحوه پوشش، آیین و رسوم و زندگی مردمان آن دوره می‌دهد که در مواردی که تصاویر با کیفیت بیشتری وجود دارد، حتی می‌شود از تصاویر به وضعیت سلامت و وجود بیماری‌های مختلف در مردمان آن دوره پی برد.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: تنش زدایی از روابط بین الملل و تلاش برای بهبود فضای کسب و کار، دو اولویتی هستند که نحوه پیگیری آن‌ها، تصویر اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۲ را تشکیل می دهد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با کلیات طرح تغییر در نحوه توزیع مالیات بر ارزش افزوده در شهرها و روستاها موافقت کردند.
نحوه برخورد حاج قاسم با مجاهدان و به ویژه اهل سنت خاص بود. بسیار خوش برخورد و با همه شوخ طبع و مهربان بود و نسبت به مردم مناطق آزاد شده احساس مسئولیت می کرد.
شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها به نحوه قضاوت خود را داد و در عکسی نشان داد که بازیکنان فرانسوی هم هنگام زدن یکی از گل‌های کیلیان ام‌باپه در زمین بازی هستند.
نمی‌دانم در جریان این موضوع هستید یا نه، اما کارشناسان و دانشمندان زیادی به نحوه تصویرسازی و تجسمِ ظاهرِ دایناسور‌ها بر اساسِ اسکلت، ایرادات اساسی می‌گیرند و معتقدند این شکل از حدسِ ظاهر چندان علمی نیست. حالا یک کاربرِ علاقمند به موضوع سعی کرده با به تصویر کشیدنِ برخی حیواناتِ حال حاضرِ کره زمین با شیوه‌ای یکسان با دایناسورها، عیب‌های این روش را یادآوری کند.
مظفرالدین‌شاه قاجار (زاده ۵ فروردین ۱۲۳۲– درگذشتهٔ ۱۸ دی ۱۲۸۵) پنجمین پادشاه ایران از دودمان قاجار بود. وی پس از کشته‌شدن پدرش ناصرالدین‌شاه و پس از نزدیک به ۴۰ سال ولایت‌عهدیِ، شاه شد و از تبریز به تهران آمد.
یک فوریت لایحه اصلاح نحوه اخذ عوارض حوزه شهرسازی شهرداری تهران در یکصدمین جلسه شورای شهر تهران به تصویب رسید.
«دستورالعمل نحوه ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات بانکی» پس از تصویب در شورای پول و اعتبار توسط بانک مرکزی به شبکه بانکی ابلاغ شد.
وب‌سایت دیلی‌میل جزئیات و تصاویر بیشتری از نحوه قتل دختر فیلسوف مشهور روسیه منتشر کرده که اغلب به او «مغز رهبر روسیه» گفته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ