درپی قرار گرفتن نقش پرچم طالبان بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر سازمان اوج توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم راهپیمایی کردند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
۴۰۰ صندلی این بوئینگ ۷۴۷ حذف شده است تا جا برای انبوهی از وسایل لوکس باز شود که شامل تخت، میز ناهار خوری بزرگ، پرچم های بزرگ عربستان و تعدادی سالن دیگر است.
استاندار اربیل در نشست استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق از پرچم جعلی کردستان بزرگ استفاده کرد.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
در دیوارنگاره جدید میدان انقلاب عکس کشور‌های گوناگونی همچون آذربایجان دیده شد.
مراسم جشن ملی پرچم عصر شنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی به میزبانی شهرداری تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.
برج ایفل، نماد مشهور پاریس، پایتخت فرانسه، به مناسبت اولین سالگرد جنگ روسیه و اوکراین با رنگ پرچم اوکراین روشن شد.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
برخورد دوگانه سازمان ملل و دیگر کشورهای غربی با موضوع زلزله در سوریه و ترکیه، موجب تشدید خشم سوری‌ها از این سیاست ها شده است.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
پرچم فلسطین شامگاه گذشته در جریان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در استادیوم لوسیل دوحه، بار دیگر در دستان تماشاگران به اهتزاز درآمد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت و پرچم های ایران اسلامی و عراق در یادمان شهدا در مرکز بغداد همزمان با نزدیک شدن به سومین سالگرد ترور فرماندهان مقاومت درج شد.
صفحات مجازی تیم‌ملی فوتبال آمریکا برای جدول رده‌بندی گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نماد "لا اله الا الله" را از پرچم جمهوری اسلامی ایران حذف کرده بود.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
در واقع پس از انتشار تصویری از دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با چابا کروشی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، برخی از وجود پرچم کشور دیگری به جای پرچم ایران در این دیدار اظهار تعجب کردند.
امارات متحده عربی به یاد و احترام ملکه الیزابت دوم، تصویری از ملکه و پرچم بریتانیا را با نور روی برج خلیفه انداخت. برج خلیفه در دبی، بلندترین برج جهان و یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری در این شهر است.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
در جریان تظاهرات مردم در افغانستان در اعتراض به نقض حاکمیت کابل از سوی پهپادهای واشنگتن، معترضان پرچم آمریکا را لگدمال کرده و به آتش کشیدند.
هنگامی که صحبت از رعایت الگوی مصرف برق می‌شود، این سوال مطرح است که از کجا بدانیم وضعیت مصرف لوازم الکتریکی خانوار از چه قرار است؟ کدامیک پرمصرف و کدام وسیله مصرف بهینه دارند. پاسخ این پرسش بسیار ساده است و کافی است به برچسب مشخصات فنی دستگاه نگاهی بیندازید.
اگر هیچ تصویری نبود مثل خیلی از سامانه های دیگر تعجب برانگیز نبود اما این که سه کادر بگذاری و کادر وسط به جای چهره پرچم باشد و دو طرف رهبری و رییس جمهوری قدری قابل تأمل است.
نخستین اثر برتر فراخوان مشترک تولید و نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «تا جان پای پرچم می‌مانیم» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی رضا خامه‌یار و کارگردانی میلاد محمدی در گروه فیلمسازی عصر تصویر تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ