یک نویسنده و روزنامه نگار صهیونیست نسبت به وخامت اوضاع در اراضی اشغالی هشدار داده و این اوضاع را به حرکت به سمت یک آتشفشان در حال انفجار توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتوری‌ها نتوانستند از سمت چپ خط دفاعی سپاهان حمله جدی داشته باشند.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به پیروزی مقابل میتلند دانمارک رسید.
شهردار تهران گفت: اگر هیئت دولت تصویب کند، با حفظ سمت مسئولیتی به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به من محول خواهد شد.
تصاویر و پخش زنده رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که گدازه و دود از شکافی در زمین از سمت کوه «فاگرادالسفجال» بیرون می‌آید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید با تلاش سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا شرایط موجود در حال حرکت به سمت رویارویی مستقیم روسیه و ناتو است.
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و تسهیل صدور مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه داد.
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و صدور مجوز کشب و کار موضوعاتی را مطرح کرد.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
علی آبادی گفت: نه تنها بر کاهش دخالت در اقتصاد اعتقاد داریم، بلکه تلاش و تمرکز ما بر سیاست گذاری و تنظیم‌گری خواهد بود و در این راستا به تشکل‌های صنفی اعتقاد کامل داشته و احترام می‌گذاریم.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: باید به سمت تسهیل گری در حوزه کشاورزی و تقویت حضور علم در کنار تجربه حوزه کشاورزی حرکت کرد.
محسن رضایی جزئی از حلقه بسته سیاست ایران است؛ در حلقه بسته سیاست، مدیریت‌ها الزاما براساس کارآمدی نبوده یا معیار اول نیست. اصل اساسی، وفاداری است؛ ازاین‌رو افرادی که وفاداری آن‌ها ثابت شده باشد، بر حسب موقعیت، بازنشستگی نخواهند داشت.
رئیسی در حالی محسن رضایی را به سمت جدید «رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» منصوب کرده که در شهریور ۱۴۰۰ (دو سال قبل) رئیسی هم‌زمان با انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، او را به‌عنوان «دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرده بود.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن است.
وزیر نفت: در دولت مردمی یکی از محورهای اصلی بحث دیپلماسی انرژی است که در راستای آن تلاش‌های خوبی انجام شده است و پرداخت اصل بدهی به کشور ترکمنستان از این موارد است.
بحران انسانی در حال ظهور باعث نگرانی همسایگان سودان و سازمان‌های امدادی بین‌المللی شده است. این کشور ممکن است به سمت جنگی تمام‌عیار و حتی تجزیه پیش برود که پیامدهای گسترده‌تری برای خاورمیانه و بسیاری از کشورهای جنوب صحرای آفریقا به همراه خواهد داشت.
یکی از دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب این تیم مقابل آترومیتوس حضور دارد.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا مدافعین سمت راست و چپ تیمش را برای دیدار امروز برابر ملوان تغییر دهد.
مدافع چپ استقلال روز های خوشی را در این تیم سپری می کند.
اینکه ایران تصور کند، با احضار سفیر چین و بازخواست او، مساله را حل کرده، اشتباه است. واضح است که چینی‌ها چرخش عیانی داشته‌اند. در برابر این چرخش، ایران هم باید چرخش خاص خود را داشته باشد.
ژوزه مورایس سمت چپ خط دفاعی سپاهان را به بازیکنی غیر از ملی‌پوش تیمش سپرد.
همسر و دختر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کلمبیا، دو نفر از توزیع‌کنندگان مدال در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان هستند.
اظهارات یورگن کلینزمن ستاره اسبق فوتبال آلمان در برنامه مچ آف د دی با پاسخ سریع کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران همراه بود.
رضاپور با اشاره اینکه بورس در روز‌های دوشنبه و چهارشنبه روند مثبتی را طی کرد، بیان داشت: «با توجه به اصلاح مضاعفی که بازار سهام طی ده روز گذشته تجربه کرد، این موضوع موجبات آن را فراهم آورد تا دوباره تقاضا در بازار ایجاد شده و نماد‌ها سبزپوش شوند، این درحالیست که نامه روز سه شنبه رئیس سازمان بورس به معاون اول رئیس جمهور نیز در تشریح وضعیت این روز‌های بورس در روند مثبت بورس تاثیرگذار است.»
ابراهیم شکوری مدافع اسبق پرسپولیس که مدتی نیز در سمت مدیریت در فدراسیون و همچنین باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد، اکنون در باشگاه پیکان سمت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ