یورگن کلوپ اعتراف کرد که نمی خواهد پس از اتمام قراردادش در سال 2026 به مربیگری ادامه دهد اما این احتمال 100 درصد نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته سرمربی تیم ملی وزنه برداری تا ابتدای هفته آینده ترکیب نهایی تیم ملی در مسابقات جهانی 2023 عربستان مشخص خواهد شد.
تیم ملی زنان انگلیس، قهرمان اروپا، در ضربات پنالتی موفق شد نیجریه را 4-2 شکست دهد تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2023 زنان شود.
اوریول رومئو بعد از توافق نهایی با مدیران بارسلونا با این تیم تا سال 2026 قرارداد بست.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
کیلیان امباپه یک بار دیگر با تردید در مورد آینده اش حرف زد ولی تکرار کرد که تا پایان قراردادش که ژوئن 2024 است، برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
دومین شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، مقابل قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو رقم خورد تا تیم کشورمان شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را از دست بدهد.
آرین سلیمی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود در یک چهارم نهایی گذشت تا مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.
سرمربی پرتغالی استقلال گفت که خوشحال است تیمش توانسته پس از چهار سال، اولین بازی سال را برنده شود.
آنخل دی‌ماریا تصمیمش برای جدایی از یووه در پایان فصل را گرفته بود، ولی حالا قصد تمدید قرارداد تا 2024 را دارد.
جود بلینگام ممکن است در نهایت قید جدایی از دورتموند را بزند و قراردادش را تا 2026 تمدید کند. باشگاه آلمانی دستمزدی 16 میلیون یورویی به او پیشنهاد داده است.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به زودی قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد.
تیم ملی فرانسه امشب در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی مراکش برود تا حریف دیگر تیم راه یافته به فینال این رقابت‌ها مشخص شود.
شیرهای کازابلانکا شب گذشته موفق شدند با پیروزی مقابل پرتغال به مرحله نیمه نهایی جام‌جهانی صعود کنند و اولین تیم آفریقایی حاضر در این مرحله لقب بگیرند.
هر کدام از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با توجه به فرصتی که داشتند، زمانی را برای تفریح و استراحت بازیکنان تعیین کردند.
بازیکنان زیادی در رقابت های جام جهانی درخشیده اند که همین مسئله انتخاب ترکیب منتخب بهترین های جام را سخت و دشوار کرده است.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برخی بازیکنان با ارائه عملکرد خیره‌کننده خودشان را به عنوان یکی از بهترین‌های مسابقات معرفی کردند.
رابرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا که تا پیش از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر با به ثمر رساندن 13 گل در رقابت های لالیگای اسپانیا به عنوان بهترین گلزن این فصل از مسابقات لیگ فوتبال اسپانیا شناخته می شود، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از دور رقابت ها کنار رفت.
تیم استرالیا یک به عنوان دومین فینالیست رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 معرفی شد تا در دیدار نهایی به مصاف قطر یک برود.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است تیم ملی کشورش حداقل باید تا نیمه نهایی جام جهانی 2022 بالا بیاید.
مصدومیت مایک مانیان از ناحیه ساق پا بهبود پیدا نکرده و او تا پایان دور گروهی جام جهانی 2022 به شرایط بازی نخواهد رسید. اکنون باید دید تصمیم نهایی دیدیه دشان چه خواهد بود.
تیم ملی والیبال آمریکا به سختی ترکیه را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان سال 2022 صعود کتد.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
لوبو کاراسکو، مهاجم سابق بارسلونا و از نزدیکان به لیونل مسی، ادعا کرد که لیونل مسی قصد بازگشت به بارسا را دارد و ژانویه 2023 تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ