دادگاه رسیدگی به پرونده سه نفر دیگر از اغتشاشگران اخیر با حضور قاضی، مستشار دادگاه، نماینده دادستان، متهمان، وکلای آنها و همچنین خانواده متهمان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لیگ برتر خواست که هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی این باشگاه را بررسی کند.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، تاکید دارد که هرچه زودتر باید به اتهامات منچسترسیتی در زمینه نقض قوانین فرپلی مالی رسیدگی شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
جلسه رسیدگی به اتهامات متهم اصلی حادثه تروریستی ۲۵ آبان شهرستان ایذه در دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد.
سهامداران ارشد باشگاه‌های لیگ برتری امشب در لندن در جلسه‌ای درباره اتهامات منچسترسیتی شرکت می‌کنند.
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان امروز پنجشنبه (۱۰ آذر) در استان البرز برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز سه شنبه (۸ آذر) به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت ۲ بسیجی در مشهد آغاز شد.
دادگاه رسیدگی به اتهامات اغتشاشاگران در حال برگزاری است و تا کنون برای ۴ نفر از متهمان حکم اعدام و برای برخی حبس های چندین ساله صادر شده است.
محمد قبادلو اتهاماتی از جمله قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو و افساد فی‌الارض دارد.
با دستور رئیس قوه قضائیه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس از رسیدگی به بخش مربوط به اتهامات آدم ربایی متهمین پرونده در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان داراب خبر داد و تصریح کرد: صدور کیفر خواست متهمین در خصوص سایر اتهامات مطرح شده در دادسرای زرین دشت انجام شده و کلیه بخش‌های پرونده با نظارت مستقیم مسئولان عالی قضایی استان رسیدگی خواهد شد.
در مورد دیگر اتهامات این فرد قرار جلب دادرسی صادر شده است که پرونده آن‌ها در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.
جلسه رسیدگی به اتهامات زورگیر اتوبان نیایش شنبه برگزار می شود.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سپیده رشنو، به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، با حضور نماینده دادستان، وکیل و خانواده متهم برگزار شد.
رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشاء بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.
جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» امروز یکشنبه (۹ مرداد) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ