نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سپیده رشنو، به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، با حضور نماینده دادستان، وکیل و خانواده متهم برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار قاسم سلیمانی به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی (بین‌الملل) برگزار شد.
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار شهید سلیمانی به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی (بین‌الملل) برگزار شد.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق پس از ۲۵۰ روز بازداشت موقت برگزار و لایحه دفاعیه وکلا با ۱۵ ایراد به روند رسیدگی به «شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی» تقدیم شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات الهه محمدی، با حضور قاضی، نماینده دادستان، متهم و وکلای انتخابی وی برگزار شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با بیش از ۴ هزار شاکی و کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی برگزار شد.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات متهم اصلی حادثه تروریستی ۲۵ آبان شهرستان ایذه در دادگاه انقلاب اهواز برگزار شد.
اولین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی هزار و ۶۵۰ میلیارد تومانی در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی استان گلستان امروز برگزار می شود.
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی امروز با حضور متهمان،وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان امروز پنجشنبه (۱۰ آذر) در استان البرز برگزار شد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان بسیجی البرز روز پنجشنبه برگزار شد.
دومین جلسه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان در استان البرز برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات مجید رهنورد عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز سه شنبه (۸ آذر) به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت دو بسیجی حافظ امنیت در مشهد، امروز به ریاست قاضی سید هادی منصوری در دادگاه انقلاب شهر مشهد برگزار شد.
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عامل شهادت ۲ بسیجی در مشهد آغاز شد.
جلسه دادگاه نوبت عصر رسیدگی به پرونده تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر در دادگاه عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.
با دستور رئیس قوه قضائیه، پس از صدور کیفرخواست پرونده متهمان اغتشاشات اخیر در یک ماه اخیر، دادگاه های رسیدگی به این پرونده‌ها، از هفته گذشته آغاز شده است.
برادر سپیده رشنو در توییتر خبر داد: جلسه اول رسیدگی به اتهامات خواهرم سپیده رشنو به صورت علنی برگزار شد، قرار بازداشت موقت فک و مقرر به تودیع وثیقه شد.
رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشاء بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» امروز یکشنبه (۹ مرداد) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ