سهامداران ارشد باشگاه‌های لیگ برتری امشب در لندن در جلسه‌ای درباره اتهامات منچسترسیتی شرکت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور دستور رسیدگی ویژه به پرونده حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
پس از نقض حکم قصاص محمد قبادلو پرونده وی با عنوان شهادت شهید کرم پور در شعبه هم عرض مجددا رسیدگی می‌شود.
رئیس دیوان عالی کشور برای چهارمین بار همزمان با هفته قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان و به پرونده کثیرالشاکی رامک خودرو پرداخت.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از لیگ برتر خواست که هرچه زودتر تکلیف پرونده تخلفات مالی این باشگاه را بررسی کند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان ذیربط قضائی توجه و اهتمام داشته باشند که رسیدگی به پرونده های مرتبط با برهم زنندگان امنیت روانی مردم در نهایت دقت و سرعت باشد.
رسیدگی به پرونده دوپینگ سیمونا هالپ رومانیایی به تعویق افتاد.
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: در ۹ ماهه امسال ۴۵۷۱ پرونده حقوقی مددجویان توسط ادارت حقوقی کمیته امداد، کانون‌ها و مراکز وکلا و وکلای نیکوکار، رسیدگی شده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بخشودگی جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر حاکی از میزان اهمیت وحدت ملی و جلوگیری از انفصال اجتماعی و فرهنگی است.
رئیس فراکسیون زنان از رسیدگی فوری پرونده ممانعت همسر هنگام خروج زن از کشور بر اساس لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد.
صبح امروز جلسات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از رسیدگی به پرونده معلم خاطی در تنبیه بدنی دانش آموز تالشی که منجر به شکسته شدن دست این دانش آموز شده، خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
صبح امروز «پنجشنبه ۲۴ آذر» سومین جلسه رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
دادستان تهران گفت: پرداخت ما به تفاوت قیمت طلب کشاورزان کلزاکار استان خوزستان به مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان با تعهد شرکت مورد نظر در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت.
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد. در این جلسه دادگاه‏، روانپزشک سازمان پزشکی قانونی گفت: متهم دارای انگیزه مشخص بوده و از ماهیت اقدام خود آگاهی داشته است.
کرج- رئیس کل دادگستری البزر با اشاره به ادامه رسیدگی به پرونده عاملان شهادت «روح الله عجمیان» در کرج گفت: سومین جلسه رسیدگی به این پرونده شنبه هفته آینده برگزار می شود.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۹۹ با کشف جسد مرد میانسالی به نام اکبر در بیابان‌های پاکدشت آغاز شد. بررسی‌های اولیه مأموران پلیس نشان می‌داد قربانی پیش از مرگ تحت شکنجه سختی قرار گرفته و پس از آن به قتل رسیده است.
رسیدگی به پرونده محیطبان کرمانی در دادسرای نظامی
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات از رسیدگی به دو پرونده روز دوشنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۱ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی خبر داد.
رئیس قوه قضاییه این قول را می‌دهیم که به پرونده‌های قاتلین، ضاربین و مسببین شهادت و مجروحیت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیجی اغتشاشات اخیر هر چه زودتر رسیدگی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ