باشگاه استقلال برای دیدار با پیکان در هفته بیستم پوستر جالبی طراحی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه استون بیرمنگام و نویسنده اصلی مقاله به دیلی‌میل گفت: «این ساختار‌ها در مریخ بسیار غیرمعمول و در تجربه من منحصر به‌فرد هستند.»
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
هواداران سپاهان به خرید آل کثیر توسط این باشگاه واکنش تندی نشان دادند!
باشگاه آرسنال پست مربوط به تبریک تولد ستاره پیشین روس خود را حذف کرد.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
شهبازی می‌گوید: «شهروندان خیلی لذت می‌بردند که در این بزرگراه خلوت و خوش منظر رانندگی کنند. بخشی از تفریح مردم در روز‌های تعطیل هم رانندگی در این مسیر بود. وسط بزرگراه پارک‌وی بلواری با فضای سبز ساخته شده بود. درختان کاج منظم در ۲طرف و کناره‌ها هم درختان سرو نقره‌ای و کاج معروف به کاج تهران در رفیوژ وسط بزرگراه کاشته شده بود.»
سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با گذاشتن کامنتی عجیب و صمیمانه در صفحه اینستاگرام کریستیانو رونالدو باعث تعجب کاربران ایرانی شده است.
ستاره آبی‌ها در دیدار برابر پارس جم در تمرین ریکاوری استقلال حاضر شد.
تصویر منتشر شده از رضا پهلوی در سفر به اسرائیل با کلاه ویژه یهودی‌ها را ببینید.
عکس‌های تبلیغاتی جورجینا رودریگس به کویت هم رسید.
علی ضیاء استوری جدیدی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
قهرمان مطرح کشورمان با انتشار یک عاشقانه متفاوت و خاص در صفحه اینستاگرامش دنبال‌کنندگان‌اش را حیرت‌زده کرده است.
مهدی رحمتی پس از پایان دیدار تیمش برابر سپاهان، چند دقیقه‌ای به صورت خصوصی با پیام نیازمند گفتگو کرد.
همبازی سابق رونالدو پیراهن امضاشده او را برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه به مزایده گذاشت.
محمدرضا خانزاده بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران واکنش تندی به کامنت جنجالی کنعانی‌زادگان علیه کی‌روش نشان داد.
تنها شش روز پیش از اینکه بخش زیادی از زمین وارد سال جدید شوند، در روز ۲۶ دسامبر، سیاره سرخ سال جدید خود را آغاز خواهد کرد که ۶۸۷ روز زمینی به طول خواهد انجامید. این سیاره دارای چهار فصل زمستان، بهار، تابستان و پاییز است و درست مانند زمین، زمستان سیاره سرخ سرد و تابستان آن گرم است، اگرچه زمستان بسیار سردتر از فصل ما است و دمای مریخ به منفی ۷۶ درجه فارنهایت (منفی ۶۰ درجه سانتیگراد) می‌رسد.
مورایس، سرمربی تیم سپاهان را این بار در استادیوم آزادی و در مصاف دوستانه با پرسپولیس که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، با تیپ متفاوتی دیدیم.
نیمار، ستاره برزیلی، بار دیگر باعث نگرانی شدید کادر فنی و هم تیمی‌هایش شده است.
خبرنگاران بیشتری نسبت به روز گذشته نشست مطبوعاتی دو ملی‌پوش فوتبال ایران را پوشش دادند.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
پیش از این تنها هواداران استقلال و پرسپولیس می‌توانستند در استادیوم حضور پیدا کنند.
ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که مشخص نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ