سرمربی سابق تیم ملی فوتبال امارات و باشگاه شباب الاهلی در سفر به تایلند، دچار یک سانحه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جدید باشگاه پیکان با توجه به شرایط سامان‌یافته فوتبال مردان، به دنبال آن است تا وضعیت دیگر تیم‎‌های این باشگاه را به شرایط پایدار برساند.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
وضعیت آب خیابان‌های اصلی با انتهای خیابان‌ها متفاوت است. از ساعت یک شب به بعد چهار الی پنج ساعت آب دارند و می‌توانند تانکر‌های خود را پر از آب کنند، منتهی به دنبال این هستیم تا سایر خیابان‌ها و کوچه‌ها آب پایدار شود.
تغییری در وضعیت ادوین فن‌درسار به وجود نیامده و او همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
سمنان- معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت آب در استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، گفت: اقدامات کوتاه مدت خوب است اما باید فکری برای تامین آب پایدار کرد.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن شرایط باثباتی دارد و همچنان در کمای مصنوعی به سر می‌برد. پزشکان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان "ویرخن دل روسیو" سویل او را به دقت زیر نظر دارند.
همسر سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن گفت شوهرش در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است اما شرایطش پایدار است.
شاهرود- امام جمعه شاهرود با اشاره به وضعیت بحرانی آب باید در این شهرستان، گفت: مسئولان باید برای تامین آب پایدار در شاهرود تلاش کنند.
«پائولو برلوسکونی» برادر سیلویو برلوسکونی بعد از دیدار با او در بیمارستان گفت که «او در وضعیت پایدار قرار دارد و مثل یک صخره (سرسخت و استوار) است».
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: از مجموع حوادث اخیر در مدارس قم فقط ۶ دانش آموز در بیمارستان هستندکه وضعیت عمومی و جسمی این دانش آموزان پایدار و مناسب است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان تا سه روز آینده آرام و پایدار است اما در نیمه غربی اصفهان احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روز‌های آینده جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان‌های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.
رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان با اشاره به ایجاد خانه‌های محیط زیست گفت: این موضوع در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.
بر خلاف شایعات اولیه، به نظر می رسد وضعیت جسمانی پله آنقدرها هم وحشتناک نیست.
وضعیت خاک به دلیل صنعتی شدن یا مدیریت ضعیف زمین‌های کشاورزی در بسیاری از نقاط دنیا در حال بدتر شدن است. روز جهانی خاک مردم جهان را تشویق می‌کند تا به راه‌های پایدار برای مدیریت منابع خاک فکر کنند.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه پایدار سازی دائم گود فاز دوم برج میلاد، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه که عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی ادامه دارد به ۳۵ درصد رسیده است.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
شبکه ارتباطات زیرساخت کشور وضعیت عادی و پایدار دارد و اختلال در ارتباطات برخی از مناطق شمال کشور مربوط به شرکت مخابرات ایران است.
به گزارش سازمان هواشناسی در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت.
آتش بس در یمن اخیرا برای دو ماه دیگر تمدید شد، اما با توجه به موارد فراوان نقض آن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، مقامات صنعا درباره ادامه این وضعیت هشدار داده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ