شاهرود- امام جمعه شاهرود با اشاره به وضعیت بحرانی آب باید در این شهرستان، گفت: مسئولان باید برای تامین آب پایدار در شاهرود تلاش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از دی‌ماه سال گذشته تا کنون نمونه‌برداری‌های روزانه نشان می‌دهد که کیفیت آب و تغییرات در دریاچه سد چم‌شیر بسیار ناچیز و کیفیت آب دریاچه در وضعیت مناسب است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در یکی از جلسات مجلس مسئله مربوط به رسیدگی به آب زابل را در دستور خواهیم گذاشت.
مدیرعامل شرگت آب و فاضلاب تهران گفت: هم‌اکنون مخازن در تهران و کرج ابگیری شدند و خلل و مشکلی در تامین آب نداریم.
سمنان- معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت آب در استان سمنان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، گفت: اقدامات کوتاه مدت خوب است اما باید فکری برای تامین آب پایدار کرد.
وزیر کشور گفت: اگر آب در سدها موجود باشد، طرف طالبانی باید سهم ایران را بدهد و اگر نباشد این مسئله باید برای ما روشن شود؛ چراکه متخصصین ما معتقدند در این سدها آب موجود است.
شاهرود- کمبود شدید منابع آبی در شاهرود طی روزهای اخیر، وضعیت این شهرستان را بحرانی کرده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی توام با بارش پراکنده باران است و حداکثر دما ۲۲ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و در برخی نقاط همراه با رعد و برق است و حداکثر دما ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود
عضو هیات نمایندگان استان سیستان‌وبلوچستان هشدار داد: وضعیت آب در سیستان‌وبلوچستان خصوصا شمال استان بحرانی و فوق بحرانی است.
شدت بارش‌های امروز برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی است. فردا شنبه ۵ آذرماه بارش‌های در این مناطق ادامه دارد و یکشنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز بارش پیش بینی شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان‌ماه) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ و روز پنجشنبه (۵ آبان‌ماه) ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
محمد بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد، اوایل زمستان به مشکل خواهیم خورد.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: حداقل دمای هوا در مهران (استان ایلام) امروز جمعه ۲۹ و حداکثر دمای هوا ۴۶ درجه پیش بینی می‌شود. فردا، شنبه، ۱۹ شهریور ماه نیز دمای هوا مهران بین ۲۸ تا ۴۴ درجه سانتیگراد و آسمان همانند روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ساعات بعدازظهر امروز و فردا نیز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی مثل مناطقی از چهارمحال و بختیاری، لرستان، بخش‌هایی از ارتفاعات جنوبی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی استان هرمزگان هم شرایط برای ابری شدن هوا و بارش‌های پراکنده فراهم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ