رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روز‌های آینده جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان‌های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۳۰ مردادماه با میانگین ۸۵ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
یزد- کارگروه مدیریت بحران استان یزد در حالی نسبت به کاهش آسیب های ناشی از هشدار نارنجی هواشناسی در یزد اقدام کرد که بسیاری از استان ها در این وضعیت به تعطیلی کشیده شد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا هم‌اکنون روی عدد ۱۱۴ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۲۵ تیرماه با میانگین ۱۳۷ برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت هم‌اکنون روی عدد ۱۱۶ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه حساس است.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای وضعیت جوی پیش رو صادر کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز شانزدهم اسفندماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۴ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروهای حساس ثبت شد.‌
بر اساس اعلام هواشناسی، بارش‌ها در استان‌هایی که سامانه بارشی فعال است به شکل برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، وزش باد شدید، گاهی رعدو برق، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف، احتمال وقوع بهمن و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.
اهواز - شاخص کیفی هوا صبح امروز هشت شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی آلودگی قرار گرفت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
مدیرکل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: با توجه به شاخص آلایندگی بالا از مردم می‌خواهیم از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می یابد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می‌یابد.
اهواز - اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص وضعیت جوی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام گرفته و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۰ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یکم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی ام آبان ماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۶ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز هفدهم آبان ماه در ۶ ایستگاه سنجش آلودگی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز شانزدهم آبان در ۲ ایستگاه سنجش آلودگی در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و در ۹ ایستگاه دیگر ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز شانزدهم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز پنجم مهرماه با میانگین ۱۳۶ برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ