طبق اعلام پژمان درستکار قرار است کامران قاسمپور در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نیست.
وزارت کشور عراق از تدابیر امنیتی ویژه مراسم عاشورا خبر داد.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌های بسیاری در راستای عادی‌سازی روابط میان سوریه و ترکیه در حال انجام است.
با پیگیری‌های مجدانه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مسأله تخصیص ارز تولیدکنندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برطرف شد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از احتمال برگزاری دوستانه با تیم ملی عربستان خبر داد.
تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای موفق طرح ویژه مراسم نیمه شعبان در کربلا خبر داد و گفت:ما موفقیت طرح ویژه مراسم نیمه شعبان را اعلام می کنیم.
گابریل ژسوس در جریان بازی آرسنال-بورنموث خبر از بازگشت قریب الوقوع خود داد؛ اتفاقی که حسابی هواداران را به وجد آورده است.
گروه بهمن در آستانه بهار 1402 از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد. این طرح از 23 بهمن لغایت چهارم اسفند ماه به مدت 10 روز کاری اجرا می‌شود و شامل خودروهای وانت کارا، وانت مزدا، کاپرا، لندمارک، هاوال H2 ، B30، B50، مزدا 3 جدید، مزدا 2، دیگنیتی و فیدلیتی است.
گروه بهمن در آستانه بهار ۱۴۰۲ از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد.
کمیته انضباطی از حضور ناظران ویژه این کمیته در پیکارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال خبر داد.
حداد عادل در شبکه خبر گفت: به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب اسلامی هستند، سلام و درود می‌فرستم. منبع: چندثانیه
زارع‌پور گفت: «در حال انجام یک کار ویژه هستیم و من فکر می‌کنم انشاالله تا دهه فجر به نتیجه برسد و آن این است که پیام‌رسان‌های داخلی به یکدیگر متصل خواهند شد.»
سخنگوی شهرداری تهران خبر از اعطای جایزه ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال داد.
بهروز عطایی تایید کرد که کادر فنی تیم ملی برای مسابقات مهم سال آینده تقویت خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با کارلوس کی روش تنها قصد بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه برگزاری جام جهانی قطر دارد.
سایت اتلتیک امروز ادعا کرد که در قرارداد ارلینگ هالند با منچسترسیتی بند فسخ 200 میلیون یورویی و ویژه باشگاه های غیرانگلیسی وجود دارد.
منابع عراقی از تدابیر ویژه امنیتی در بغداد پایتخت این کشور در آستانه تظاهراتی که قرار است در اول اکتبر برگزار شود، خبر می دهند.
یحیی امیدوار است که با اقدامات پزشکی ویژه کادر پزشکی‌اش دیاباته زودتر از زمان گفته شده برای بازی‌های پیش رو مهیا شود
استاندار بغداد از آغاز ارائه خدمات ویژه استان بغداد به شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد.
سخنگوی فراجا از صدور آنی برگ گذر ویژه اربعین از امروز خبر داد و گفت: تا به امروز ۴۱۰ هزار گذرنامه ویژه اربعین یا همان برگ گذر ویژه اربعین صادر شده است.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از عزیمت خود به وین برای ازسرگیری مذاکرات هسته ای خبر داد.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ