کارشناس مسائل بین الملل نوشت: ناکامی روسیه در جنگ در تحلیل نهایی به نفع ایران است. به‌خصوص اینکه اروپا با درکی درست از نقش ایران در تأمین انرژی و ثبات بازار، درصدد حل بحران هسته‌ای و رفع موانع حضور ایران در این بازار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که باتوجه به ناکامی ضدحملات اوکراین علیه روسیه، حالا مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که باید به درخواست‌ها برای مذاکرات صلح توجه بیشتری می‌کردند.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
درگذشت بازیکن جوان صنعت نفت آبادان حالا تبدیل به روحیه ای متفاوت برای هم تیمی هایش در شروع لیگ برتر شده است.
مهاجم ایرانی روستوف در زدن نخستین گل فصل خود در لیگ برتر روسیه ناکام ماند.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی نقشه ترور روزنامه‌نگار ارشد این کشور توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داد.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه پنج روز پس از لشکرکشی ناکام ارتش خصوصی «واگنر» به مسکو، با فرمانده این گروه شورشی دیدار کرده است.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز سه‌شنبه با ارتش اوکراین با حملات پهپادی مناطق پیرامونی پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد موفق شده حمله برنامه‌ریزی‌شده نیروهای امنیتی اوکراین علیه نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور را خنثی کند.
تیم زنیت کازان پس از چند فصل ناکامی در قهرمانی در سوپرلیگ والیبال روسیه بالاخره به مقام قهرمانی رسید.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
زنیت سن پترزبورگ با همه ستاره هایش از رسیدن به فینال لیگ والیبال روسیه بازماند.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: کشورهای غربی به فروپاشی روسیه از طریق تحریم امید بسته بودند که ناکام ماندند.
مشاور امنیت ملی آمریکا به رئیس جمهور گرجستان در خصوص کمک به روسیه در جهت ناکام گذاشتن تحریم های غرب هشدار داد.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که تحریم‌های غرب علیه روسیه به بهانه عملیات نظامی در اوکراین، در پایان بخشیدن به جنگ ناکام مانده و در عوض اقتصاد اروپا را ویران کرده است.
معاون وزیر خارجه روسیه اقدامات کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره قتل اسرای جنگی روسیه در دونباس را ناکافی خواند.
نشست امروز وزرای انرژی کشورهای اتحادیه اروپا بدون حصول نتیجه درباره وضع سقف قیمتی برای نفت و گاز روسیه به پایان رسید.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که روسیه باوجود نیروهای مسلح و تسلیحاتی تحسین‌برانگیزی که در اختیار دارد، از پیروزی در جنگ اوکراین ناکام مانده است!
تلاش نیروهای اوکراینی برای بازپس گیری برخی مناطق تحت کنترل ارتش روسیه، به علت قطعی اینترنت استارلینک ناکام مانده است.
نخست وزیر ژاپن با ابراز ناامیدی از ناکامی شورای امنیت سازمان ملل در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین، مدعی شد که مسکو منشور سازمان ملل را زیر پا گذاشته است.
ناکامی کشتی فرنگی ایران در کسب طلا در حالی بود که ایران سال گذشته و در پایان جهانی نروژ با 4 طلا و 2 برنز بعد از روسیه به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید اما امسال بدون طلا و تنها با دو نقره و یک برنز نتوانست بر روی سکوی اول تا سومی قرار بگیرد.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: در تلاشیم تیم ملی مردان دو تورنمنت خارجی داشته باشد، صربستان و روسیه کشورهایی هستند که آنها را رصد می‌کنیم و مطمئن باشید که تغییری در کادر فنی هندبال زنان نخواهیم داشت.
وزارت دفاع روسیه در تازه ترین گزارش خود از تحولات میدانی در نبرد با اوکراین، از ناکامی نیروهای کی یف در پیشروی در منطقه میکولایف خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا با مخدوش کردن چهره مسکو سعی دارد سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ