معاون وزیر خارجه روسیه اقدامات کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره قتل اسرای جنگی روسیه در دونباس را ناکافی خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این کشور در واکنش به حملات تروریستی اوکراین به کریمه و مسکو، حق پاسخ «خشن» را برای خود محفوظ می‌داند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که علیرغم اقدام آنکارا در بازگرداندن اعضای «آزوف» به اوکراین، مسکو قصد دارد روابط خود با ترکیه را ادامه دهد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: اقدام مسکو در اعمال محدودیت برای شمار نیروهای نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان، تنها پاسخ متقابل بود.
وزیرخارجه سوریه در نشست چهارجانبه مسکو اعلام کرد اگرچه در سال‌های اخیر روابط خوبی میان ترکیه و سوریه وجود نداشته اما اکنون با کمک ایران و روسیه، فرصت برای اقدام مشترک میان دو کشور وجود دارد.
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به اقدام آمریکا در عدم صدور روادید برای خبرنگاران روس پاسخ می‌دهد.
مسکو با صدور بیانیه‌ای تند عدم صدور روادید برای تیم خبرنگاران روسی برای شرکت در اجلاس سازمان ملل را مصداق نقض آزادی‌ بیان در مهد دموکراسی ادعایی از سوی واشنگتن دانست.
نیروهای مسلح روسیه به منظور انهدام تانک‌هایی که غرب برای اوکراین ارسال کرده، اقدام به ایجاد گروه‌های ویژه عملیاتی کرد.
سخنگوی کرملین انفجار در شهر سن پترزبورگ را «اقدام تروریستی» توصیف کرد.
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که اقدام مسکو در افشا کردن فعالیت‌های نظامی و بیولوژیکی آمریکا، خیلی از کشورها را نگران کرد.
مقام شورای مرکزی دولت موقت منطقه زاپروژیا می‌گوید که اقدام آمریکا در وضع تحریم‌ علیه نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، بدین معنا است که غرب الحاق این نیروگاه به مسکو را به رسمیت شناخته است.
مسکو با گسترش تحریم ها علیه آمریکا، در جدیدترین اقدام ورود ۷۷ آمریکایی به روسیه را ممنوع کرد.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی‌جویانه روسیه و استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمندتر می‌انجامد.
سفارت روسیه در آمریکا با اشاره به تعیین سقف قیمت برای نفت مسکو، اعلام کرد که این اقدام عملا به معنای تغییر شکل اصول بنیادین بازار آزاد است.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که مسکو انفجارهای پل کریمه و خطوط لوله نورداستریم را در فهرست «اقدامات تروریستی» دسته‌بندی می‌کند.
تازه‌ترین اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای زمین‌گیرکردن روسیه در اوکراین، تعیین سقف قیمت برای محصولات نفتی روسیه است که برخی اعتقاد دارند که این طرح به دلایلی احتمالا شانس موفقیت ندارد.
در ادامه سیاست روسیه هراسی محور غرب، مجلس سفلی جمهوری چک با تصویب لایحه ای نظام حاکم بر مسکو را «تروریستی» اعلام کرد!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو گام های عملی پاسخ به مشارکت لندن در اقدام تروریستی دریای سیاه را بررسی می کند.
وزیر خارجه روسیه از اقدام مسکو و تهران در پاسخ به ادعاهای واهی بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین خبر داد.
کارشناسان معتقدند که اقدام پوتین در اعطای تابعیت روسی به اسنودن در ادامه تشدید تنش‌ها میان مسکو و واشنگتن قرار دارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اقدام مسکو به خریداری تسلیحات نظامی از کره شمالی را رد و آن را خبر جعلی خواند.
رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه روز جمعه در واکنش به اقدام ضد روسی تازه دو کشور اروپایی لتونی و استونی از گزینه قطع روابط با این دو کشور خبر داد.
یک سناتور روس امروز در واکنش به اقدام خصمانه پارلمان ریگا علیه مسکو تهدید کرد که روسیه اقدام تلافی جویانه‌ای را علیه لتونی انجام می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ