دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی با تمجید از دو هم‌تیمی خود در جدال با ازبکستان، از فداکاری آنها قدردانی کرد.
لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال لهستان برای بازی دوستانه با آلمان با تصاویر خاصی منتشر شد.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق­‌العاده است.
رئیس فدراسیون فوتبال به همراه نایب رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی بانوان شرکت کردند.
شب گذشته تیم ملی ایران مقابل کنیا قرار گرفت و موفق شد این بازی را با نتیجه ۲-۱ پیروز شود
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
هانیبال مجبری، هافبک تیم ملی تونس، در بازی سوم جام جهانی باید به مصاف فرانسه‌ برود؛ کشوری که در آن به دنیا آمده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
بن دیویس، مدافع تیم ملی ولز، امیدوار است که این تیم در جام جهانی 2022 نمایشی متفاوت داشته باشد.
هواداران تیم ملی عربستان برای تشویق بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شده‌اند.
هواداران تیم ملی عربستان برای تشویق بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شده‌اند.
تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش، برای سومین بار متوالی از سمت چپ به گل رسید.
مدافع سی ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از غیبت در انتخابی جام جهانی، اینک برای درخشش در دور نهایی مسابقات، سرشار از انگیزه است.
فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد تغییر لیست تیم‌های ملی برای جام جهانی قطر تنها در یک صورت و با شرایط خاص امکانپذیر است.
رائد یعقوب ستاره سابق تیم ملی قطر تاکید کرد این کشور جام جهانی را بی‌نظیر و با ویژگی‌هایی در هیچ تورنمنت دیگری وجود ندارد، برگزار خواهد کرد.
فلاح در تمرینات تیم ملی توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و سرمربی پرتغالی با توجه ویژه و دقت نظر خاصی عملکرد او را زیر نظر داشت
جدال دو ستاره تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا سوژه نشریه پرتغالی شد.
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی ایران هم از علی کریمی حمایت کرده است.
تصاویر منتشر‌شده از سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش رنگ و لعاب خاصی گرفته است.
بازیکنان تیم ملی در جریان اردوی اتریش، مشغول انجام تمرینات خاص و پرنشاطی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ