ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای بازی فینال جام بین قاره‌ای اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار فینال تورنمنت کافا در شرایطی از سوی سرمربی این تیم اعلام شد که چند بازیکن جدید از ابتدا در ترکیب به میدان می روند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار فینال تورنمنت کافا در شرایطی از سوی سرمربی این تیم اعلام شد که چند بازیکن جدید از ابتدا در ترکیب به میدان می روند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان مشخص شد.
مهدی قایدی به ترکیب اصلی تیم‌ملی رسید و در بازی فینال به میدان می‌رود.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در جریان بازی تیمش در مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024، یک سورپرایز برای همتای هلندی خود آماده می‌کند.
ترکیب تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین برای برگزاری فینال جام جهانی قطر مشخص شد.
لیونل اسکالونی ترکیب ابتدایی تیمش را برای فینال جام جهانی و تقابل با فرانسه مشخص کرد.
۱۱ مرد اصلی شاگردان دشان برای رویارویی با تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی مشخص شدند.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای فینال جام جهانی و رویارویی با آمریکا مشخص شد.
کارشناس فوتبال ایران با بر شمردن عواملی که باعث برد تیم ملی ایران مقابل آمریکا می‌شود، گفت: به نظرم ترکیب ایران تغییراتی برای این بازی خواهد داشت.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست تیم ترکیه به عنوان قهرمان جهان، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
تیم ملی کشتی فرنگی با شکست ۶ بر ۴ تیم ترکیه به عنوان قهرمان مسابقات جهانی بلگراد، در یک قدمی صعود به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.
ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی برای جدال با ژاپن اعلام شد.
علیرضا حیدری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی زیر 21 سال کشورمان، در فینال مسابقات جهانی قونیه با شکست یورور عمر فاروک از ترکیه به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.
تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، ابراز امیدواری کرد که تیمش در فینال مسابقات کشورهای اسلامی دوباره برابر ترکیه قرار بگیرد.
تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران عصر پنجشنبه (20 مرداد) در دیدار فینال بازی‌های کشورهای اسلامی مقابل تیم ترکیه به میدان رفت و با پیروزی سه بر دو مقابل حریف خود قهرمان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ