رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با افرادی که دست به آشوب می‌زنند و به مردم و مأموران نظامی و امنیتی حمله می‌کنند، باید برخورد قاطع شود و مماشات با آنان پذیرفتنی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاست شرق‌گرایی یک‌سویه و غرب‌ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با کشور‌ها و قدرت‌های جهانی بدون توجه به الزامات ژئوپلیتیکی ایران خسارت غیرقابل جبرانی را به منافع کشور وارد ساخته و هزینه‌های گزافی را تحمیل می‌نمایند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار تن از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان این آب و خاک حفظ شده و ما در این خصوص با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
رئیس مجلس گفت: به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می کنیم که حفظ ثبات و توسعه اقتصادی منطقه تنها بر مبنای رعایت اصول حسن همسایگی از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان میسر است.
دستور سجادی به حراست وزارت ورزش: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار تمرین دیروز بودند، برخورد کنید.
وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست این وزارت خانه، خواستار رسیدگی به اتفاقات و حواشی در تمرین روز گذشته استقلال شد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صحرایی در دوران مسئولیتش با جریان‌های مختلف همواره در راه انقلاب و امام ایستادگی کرده و از اصول کوتاه نیامده است و اهل زد و بند نبوده و نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: اعضای گروه هفت باید در قبال نقض‌های فاحش و اقدامات مغایر با مقررات بین‌المللی، به مردم شریف ایران و جامعه بین‌المللی پاسخگو باشند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح سارقان، مال خران و همچنین فروشندگان مواد مخدر نیز قرار خواهند داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی مسئولین ساده اندیش خیال می‌کنند برای حفظ نظام باید با هنجارشکنان بی حجاب مماشات کرد که این خود یک متد براندازی است.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. البته پیش از این هم استیضاح‌هایی برای وزیر امضا شده است و این تنها استیضاح برای ایشان نیست.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم چند تن از نمایندگان مجلس گفت: این مجلس ذره ای در مقابله با ظلم مماشات نمی کند.
رییس دانشگاه تهران گفت: برخی اساتید که تعداد آن‌ها انگشت‌شمار بود به بهانه اینکه «جامعه را دوقطبی نکنیم»، در مقابل افرادی که مبنا‌ها و چهارچوب‌ها را زیر پا گذاشتند، حاکمیت نظام اسلامی و اجرای احکام الهی را زیر سوال بردند و حتی با تهدید مانع از حضور برخی دانشجویان و اساتید در کلاس درس شدند، دچار مماشات شدند و عافیت‌طلبی را پیشه خود کردند.
علیرغم در نظر گرفتن مهلت قانونی برای سلبریتی ها و افراد چهره برای ارایه مستندات گفته های تحریک آمیز و بیان افترای شان این افراد ادله ای به دادسرا ارائه ندادند.
علیرغم در نظر گرفتن مهلت قانونی برای سلبریتی ها و افراد چهره برای ارایه مستندات گفته های تحریک آمیز و بیان افترای شان این افراد ادله ای به دادسرا ارائه ندادند.
فرمانده سابق سپاه گفت: حاکمیت نباید بیش از این با مماشات با اغتشاشگران برخورد کند و هرچه سریع‌تر باید این بساط با برخورد قاطع جمع شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نباید با آن کسی که رفتار خشنی علیه نظام و ملت داشته، با مماشات برخورد کرد چرا که برخورد نرم با آنان خیانت به مردم است.
راهزنی و قطاع الطریق یعنی بستن راه بر روی مردم که در روز پنج شنبه در اتوبان کرج، اتفاق افتاد، از دید قانونگذار از مصادیق محاربه محسوب می‌شود.
رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نخواهد کرد و ما از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم، خود را برای شهادت آماده کردیم.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضا و نهادهای امنیتی می‌خواهم اکنون که خط اعتراض و اغتشاش مشخص شده است، بیش از این در برخورد با آشوبگران مماشات نکنند.
مشهد ـ جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه در خصوص اغتشاشات اخیر، بر لزوم تفکیک آشوبگران از فریب خوردگان تاکید کرد.
رئیس دستگاه قضا بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله نیرو‌های فراجا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب شود.
مس کرمان امروز در دیداری پر برخورد نتوانست از سد دفاعی شاگردان تارتار گذر کند تا ذوب‌آهن ششمین مساوی متوالی خود را دشت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ