ایالات متحده آمریکا و متحدانش پارامترهایی را برای اعمال سقف قیمتی برای محموله‌های نفت خام روسیه تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسکاسموس روز شنبه در پستی تلگرامی اعلام کرد: در طول این عملیات، یک وضعیت اضطراری رخ داد که اجازه انجام مانور با پارامتر‌های مشخص شده را نداد. تیم مدیریت در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل وضعیت هستند.
پژوهشگران پژوهشگاه رویان بر روی اثر کوئرستین روی التهاب، پارامترهای هورمونی و نتیجه بارداری زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تحقیق کردند.
نویسندگان در این مطالعه هشدار دادند که مجموعه‌ای از پارامتر‌های نامشخص وجود دارد که تشکیل و تکامل یک ستاره تاریک و در نهایت ویژگی‌های قابل مشاهده آن را کنترل می‌کند. آن‌ها تاکید کردند که از «مقادیر قابل قبول» برای انرژی ذرات ماده تاریک در ساخت مدل‌های این اجرام نظری استفاده کرده‌اند.
یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی از ساخت کیت آزمایش ادرار با قابلیت ارزیابی فوری ۱۱ پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه خبر داد.
یک منبع ژاپنی ادعا می‌کند که سنسور اصلی دوربین زاویه باز مجدداً اندازه ۱ اینچی خواهد بود، در حالی که منبع دیگری از Weibo می‌گوید که سونی از سنسور‌های جدید در هر سه دوربین استفاده خواهد کرد. متأسفانه، هیچ پارامتر خاصی در کنار نشت‌هی اطلاعاتی جدید وجود ندارد. این منابع همچنین پیش‌بینی می‌کنند که جانشین Xperia Pro-I امسال عرضه نخواهد شد، بنابراین ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۴ منتظر بمانیم.
سندیت این نوع گفتار همان قدر اعتبار دارد که فردی غیر متخصص در زلزله بگوید من می‌دانم زلزله‌ای برای تهران با بزرگی مثلا ۷ در سه روز آینده خواهد آمد؟ بدون تعریف تغییرات و پارامتر‌های مربوطه و بدون تخصص، حال شد زهی سعادت، نشد مثل چند ده زلزله دیگر که این فرد برای خوزستان و دیگر مناطق دنیا اعلام کرد و نشد؟ تا
اولیانوف گفت: ایران و همچنین روسیه و چین آماده نهایی کردن یک تصمیم تقریباً کاملاً توافق شده برای بازگشت به پارامتر‌های اصلی توافق هسته‌ای هستند
طی حداقل ۲ سال گذشته پارامترهای شوک‌‌‌آور شامل سیاست‌های دستوری، افزایش قیمت در بازارهای رقیب و اظهارات ضد‌و‌نقیض سیاستگذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی، بازار سهام را با نوسانات عجیبی مواجه کرده است؛ به طوری که می‌توان اذعان کرد بورس تهران از میانه‌های سال ۹۹ تاکنون موج‌های مختلفی از فراز و فرود را زیر تیغ سیاستگذاری‌ها در دو بخش اقتصادی و غیراقتصادی ثبت کرده است.
اگر بخواهیم تاثیر نیروگاه‌ها بر آلودگی محیط زیست را بررسی کنیم، به طور عمومی اثرات محیط زیستی ناشی از فعالیت نیروگاه‌های حرارتی در آلودگی هوا مشتمل بر ترکیبات اکسید گوگرد، اکسید نیتروژن و به مقدار ناچیز ذرات معلق است. در حوزه کیفیت آب، نیروگاه‌ها بر پارامتر‌های آب باران، پساب داخلی و ... بر محیط زیست اثرگذار هستند.
یک کارشناس فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی باید پیش از آغاز جام‌جهانی ذهن بازیکنان را مدیریت کند.
یک کارشناس فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی باید پیش از آغاز جام‌جهانی ذهن بازیکنان را مدیریت کند.
کارشناس فوتبال ایران مدعی است کار شاگردان کارلوس کی‌روش برای صعود غیرممکن نیست اما سخت خواهد بود.
معاون بیمارستان روانپزشکی روزبه با تاکید بر اینکه موضوع که سلامت روان در ایران و جهان مورد غفلت قرار می‌گیرد، گفت: آن اندازه که برای سلامت جسم خود اهمیت قائل هستیم، برای سلامت روان اهمیت قائل نیستیم. به همه پارامتر‌های زندگی از قبیل منزل مسکونی، خوراک، پوشاک و... بیش از سلامت روان اهمیت می‌دهیم. پیش از این بودجه سلامت روان از کل بودجه بهداشت سهم ۴ تا ۵ درصدی داشت، اکنون از عدد دقیق سهم سلامت روان مطلع نیستم، اما می‌دانم که این بودجه باز هم سهم ناچیزی دارد.
مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب مؤسسه تحقیقات آب گفت: دو آزمایشگاه "پایلوت فناوری صنعت آب" و "آزمایشگاه سنجش کیفی پارامترهای فاضلاب" در این مؤسسه راه‌اندازی شد.
شهردار تهران گفت: حدود پنج ماه برای تغییر مدیران و شهرداران کار کرده و ۳۳ پارامتر را ارزیابی کرده‌ایم و اکنون تغییر مدیریت در شهرداری به اتمام رسیده است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: به سمتی حرکت خواهیم کرد که بتوانیم راکتور هسته‌ای بومی داشته باشیم. ما به دنبال ایجاد تنوع در سبد انرژی کشور هستیم که یکی از پارامترهای مهم در توسعه‌یافتگی است.
پورکار کارشناس بازار سرمایه گفت: مدتی است که شاهد خروج پول از بازار و ورود آن به درآمد ثابت ها هستیم که این امر یک پارامتر بد برای بازار محسوب می‌شود.
عسگرپور توضیح داد: انتخاب فیلم‌های جشنواره و کارهای دیگر در قالب دبیرخانه دائمی انجام می‌شود. چون انتخاب فیلم از کشورهای مختلف پارامتر یک‌مجهولی نیست، همه جشنواره‌ها در طول سال، جریان کلی رویدادها و جشنواره‌های دیگر را رصد می‌کنند. از حدود دو سال و اندی پیش به این طرف، همکاران ما در ستاد جشنواره کار انتخاب فیلم را انجام می‌دادند. برخی از فیلم‌هایی که برای سال گذشته انتخاب شده بودند، عملاً دیگر غیرقابل استفاده بودند. چون یا اکران شده بودند یا در جشنواره‌های دیگر حضور پیدا کردند، به همین دلیل سیکل دیگری را پیگیری کردیم و در قالب آن بیش از هزار فیلم رصد شد.
بر اساس شنیده‌ها فرهادی همچنان مخارج هئیت عزاداری پدرش برای امام حسین(ع) را در خمینی شهر تامین می‌کند و در هر کجای دنیا فیلم بسازد به صورت مشخص از قوانین عرفی و شرعی جمهوری اسلامی عدول نکرده و هیچ‌گاه با پخش ‌کنندگان و تولید کننده آثار سینمایی که عنادی با جمهوری اسلامی داشته‌اند، همکاری نکرد. فرهادی علی رغم پیشنهادات فراوان در آمریکا، تمایلی از خودش برای همکاری با استودیو‌های هالیوودی نشان نداد تا همچنان بر اساس پارامترهای عرفی خودش فیلم بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ