رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک سخنرانی انتخاباتی در ایالت ایلینوی، معترضان جمهوری‌خواه خود را احمق خطاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون وارد شهر ویلنیوس پایتخت لیتوانی شد تا فردا در نشست دو روزه سران کشورهای عضو ناتو شرکت کند.
کاخ سفید امروز در یانیه‌ای اعلام کرد که «جو بایدن» چهارشنبه هفته جاری با نخست‌وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا برای رفع مشکل «وقفه تنفسی در خواب»، به‌تازگی استفاده از دستگاه «فشار جریان هوای همواره مثبت» را شروع کرده است.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
رئیس‌جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: با رئیس‌جمهور چین دیدار خواهم کرد.
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
مدیر پیشین سی‌آی‌اِی از دست داشتن این نهاد در سرپوش گذاشتن روی گزارش‌های موثق درباره فساد مالی پسر رئیس جمهور این کشور و کمک به پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰، پرده برداشت.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
خبرگزاری رویترز به نقل از رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که به زودی به شکل رسمی نامزدی خود برای ریاست جمهوری آینده را اعلام خواهم کرد.
رئیس جمهور آمریکا امروز از پیوستن فنلاند به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) استقبال کرد.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا در یک گفت‌وگوی ناگهانی با یکی از معترضان ایرانی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت برجام گفت، «برجام مرده است، اما ما مرگش را اعلام نمی‌کنیم». وقتی جو بایدن، این سخن را بر زبان آورد، در واقع چیز جدیدی مطرح نکرد.
رییس‌ جمهور آمریکا امروز به انتخاب رییس جدید مجلس نمایندگان کشورش پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز واکنش نشان داد.
جو بایدن دقایقی بعد از پیروزی آمریکا برابر ایران در جام جهانی به این ماجرا واکنش نشان داد.
رئیس جمهور آمریکا با تیم ملی این کشور در قطر تماس تلفنی برقرار کرد.
مدیر مسئول روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با محکوم کردن اقدام «بایدن» در اعطای مصونیت قضایی به «بن سلمان» تصریح کرد که رییس جمهور کشورش به ولیعهد عربستان مجوز قتل داده است.
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست گروه 20 در جزیره بالی اندونزی، پشت درهای بسته و به دور از دوربین های خبرنگاران دیدار کردند.
در بحبوحه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد محبوبیت رئیس‌جمهور دموکرات این کشور تا ۳۹ درصد سقوط کرده است.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در یک گردهمایی ، تعدادی ایالت‌های آمریکا را بجای ۵۰ ایالت، عنوان کرد.
یکی از پیچیدگی‌ها دوره ما این است که بایدن پادشاه گاف، صحبت کردن بیش از حد و پس گرفتن گفته‌های پیشین خود است و اکنون او موظف است به امریکایی‌ها و سایرین در سراسر جهان یادآوری کند که پیامد‌های ناخواسته اقدامات نادرست تا چه اندازه می‌تواند سریع و آسان رخ دهد.
سردرگمی بایدن پس از سخنرانی و رفتارهای عجیب او باعث شد دوباره سوژه رسانه‌ها شود.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
«جو بایدن»، رئیس کاخ سفید، گفت: «چنانچه چین به تایوان حمله کند، نیرو‌های نظامی آمریکا از این جزیره دفاع خواهند کرد.»
واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که« رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد» این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می‌کند که این گفتگو انجام شود، اما واشنگتن آن را به تعویق می‌اندازد.
، معترضان در این راهپیمایی با حمل پلاکارد‌هایی مانند «جو باید دروغگویی بس است»، «در امور داخلی افغانستان دخالت نکنید» و «آمریکا و درغگو و شرمنده است» شعار‌های ضدآمریکایی سر داده و حمله هوایی به کابل را تجاوز به حریم افغانستان عنوان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ