واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که« رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد» این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می‌کند که این گفتگو انجام شود، اما واشنگتن آن را به تعویق می‌اندازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد. در این باره گفت‌وگوی دکتر «منصور رضایی» متخصص تغذیه را بخوانید.
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا برای رفع مشکل «وقفه تنفسی در خواب»، به‌تازگی استفاده از دستگاه «فشار جریان هوای همواره مثبت» را شروع کرده است.
جو بایدن گفت: ما به پول نیاز داریم و از شما می‌خواهم خود را برای یک بیماری همه‌گیر دوم آماده کنید.
اولین تماس تلفنی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پس از بازگشتش به سمت نخست‌وزیری این رژیم، بر آنچه «تهدید هسته‌ای ایران» خوانده شده است، متمرکز بود.
جو بایدن گفت: تشخیص داده شد که من مبتلا به بیماری هستم، آن‌ها مجبور شدند چند بار بالای سرم را بردارند تا ببینند آیا من مغز دارم یا نه!
«جیل بایدن» همسر جو بایدن گفت که همسرش قصد دارد مجددا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شود.
جو بایدن که مورد انتقاد برخی از قانونگذاران کشورش قرار گرفته، گفت که بالون «جاسوسی» چینی را که قبل از سرنگون شدن در اقیانوس اطلس بر فراز ایالات متحده حرکت کرده بود، به عنوان «نقض امنیتی بزرگ» در نظر نمی‌گیرد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت که روز چهارشنبه خواستار سرنگونی بالون چینی از سوی پنتاگون شده بود، اما به او توصیه شده که صبر کند تا بالون بر فراز آب‌ها سرنگون شود.
«جو بایدن» و «محمد شیاع السودانی» در گفتگوی تلفنی تأکید کردند که ثبات منطقه در گرو ثبات عراق است و نباید از عراق به عنوان محلی برای حمله به همسایگان استفاده شود.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در ادامه گاف‌ها در سخنرانی‌های خود گفت که نیمی از زنان دولت او زن‌اند. بایدن گفت: «نیمی از زنان کابینه من…، نیمی از افراد کابینه من…، نیمی از زنان دولت من، زن‌اند.»
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به کشف اسناد طبقه‌بندی شده در دفترش گفت: مردم می‌دانند که من اسناد و اطلاعات طبقه‌بندی شده را جدی می‌گیرم.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا در یک گفت‌وگوی ناگهانی با یکی از معترضان ایرانی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت برجام گفت، «برجام مرده است، اما ما مرگش را اعلام نمی‌کنیم». وقتی جو بایدن، این سخن را بر زبان آورد، در واقع چیز جدیدی مطرح نکرد.
کاخ سفید با صدور بیانیه ای از گفتگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با همتای برزیلی خود خبر داد.
سخنگوی کاخ سفید گفت که موضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال اوضاع اوکراین تغییری نکرده و واشنگتن به حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد ادامه خواهد داد.
سخنگوی کاخ سفید گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به زودی تحت آزمایشات سلامت سالانه قرار خواهد گرفت و نتایج آن اعلام خواهد شد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت: فکر نمی‌کنم جنگ (در اوکراین) تا زمانی که ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) از اوکراین خارج نشود، حل و فصل شود.
جو بایدن با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، گفت: باید مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بر نمی‌گردد.
«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام. اس. ان. بی. سی گفت: دلیل اینکه من هنوز درباره کاندیداتوری رسمی خود تصمیمی نگرفته‌ام این است که یکسری مقررات وجود دارد و من باید آن‌ها را رعایت کنم.
رئیس جمهوری کره جنوبی در حالیکه روز چهارشنبه پس از یک گفتگوی کوتاه با جو بایدن، همتای آمریکایی‌اش در حال خروج از یک نشست در نیویورک بود، بدون اینکه بداند میکرونش روشن است، ناسزا می‌گفت.
«جو بایدن»، رئیس کاخ سفید، گفت: «چنانچه چین به تایوان حمله کند، نیرو‌های نظامی آمریکا از این جزیره دفاع خواهند کرد.»
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز از رایزنی تلفنی «یائیر لاپید» و «جو بایدن» درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی خبر داد.
روز ۲۴ مرداد ماه، در سالگرد خروج ایالات متحده از افغانستان، زمانی که جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا، در حال دوچرخه سواری در سواحل جنوبی کالیفرنیا بود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از اون خواست پیش آن‌ها بیاید و با آن‌ها صحبت کند، با خنده گفت: «نه! باید برم چندتا مایو بگیرم».
«تولسی گابارد» نماینده سابق کنگره و نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که جو بایدن از درگیری در اوکراین برای مهندسی «تغییر رژیم در روسیه» و تغذیه مجتمع نظامی-صنعتی استفاده می‌کند.
«کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید گفت: «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حمله نیرو‌های «اف بی آی» به اقامتگاه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در «مارالاگو» ایالت فلوریدا بی‌اطلاع بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ