مدیر پیشین سی‌آی‌اِی از دست داشتن این نهاد در سرپوش گذاشتن روی گزارش‌های موثق درباره فساد مالی پسر رئیس جمهور این کشور و کمک به پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰، پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از منصوب شدن دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا گفته می‌شود ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مورد توجه تاتنهام قرار دارد.
مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید مهاجم ایرانی پورتو شبیه به مهاجم بلژیکی چلسی نیست.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از رئیس پیشین فدراسیون کشتی دعوت کرد که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند.
اختصاصی تابناک: افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای ساپینتو: ۸۰درصد از قراردادش را گرفته! / آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟
آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟ / افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای مرد پرتغالی: ۴۰۰هزاریورو از نیم‌میلیون قراردادش را گرفته!
مدافع چپ پیشین آبی‌ها حالا از این پس در جمع مدیران یک باشگاه لیگ برتری فعالیت خواهد کرد.
جدل مجازی جلیل محبی و احمد نادری موردتوجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
مدیر پیشین امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد که اقتصاد ایران و چین می‌تواند مکمل یکدیگر باشد و بسیاری از نیازهای یکدیگر را نیز رفع کند.
مدیر پیشین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در سمت جدیدی مشغول به کار شد.
مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید برنامه‌ای برای جذب فوق‌‌ستاره پیشین تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد ندارد.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به عنوان مدیر فنی به تیم ملی اضافه می‌شود.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی بار دیگر هشدار داد که سکوهای این ورزشگاه امکان ریزش دارند.
مدیرپیشین ورزشگاه آزادی جزییات ماجرای قطعی برق قبل از مسابقه پرسپولیس و تراکتور را اعلام کرد.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به شکستگی سکوهای 69 زون این ورزشگاه هشدار داد و اعلام کرد خطر ریزش این ورزشگاه قدیمی را تهدید می‌کند.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به احتمال رخ دادن ریزش سکوهای این ورزشگاه هشدار داد و گفت: مقصر اتفاقات احتمالی در آینده برعهده شرکت توسعه است.
عضو پیشین هیات مدیره استقلال در غم از دست دادن مادر خود عزادار شد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره گزارش اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت:برقراری مجدد نظام راستی آزمایی پیشین مستلزم عمل نمودن طرف‌های برجامی به تعهدات خود می‌باشد.
محمد جواد پاینده مدیر پیشین روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفته بود تیم ملی در یک بازی دوستانه روز 25 شهریور در کمپ تیم های ملی میزبان تیم امید خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس دیگر پیگیر جذب مهاجم استقلال تهران نمی شود و منتظر پاسخ رسمی مدیر برنامه های او می ماند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی این مجموعه برای پرداخت مطالبات سرمربیان پیشین تیم ملی ایران گفت: خودمان هم نمی‌دانیم چطور باید بدهی ۴ میلیون دلاری به ویلموتس و دستیا
طرح شکایت مهدی تاج و هیات‌رئیسه همکارش از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و درخواست غرامت از وی آنقدر عجیب و تعجب آور بود که مدیر روابط‌عمومی فعلی فدراسیون فوتبال جز لبخند نتوانست به آن واکنشی نشان دهد.
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ