شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن اما نیروی انتظامی با همه توان برای حفظ و پایداری امنیت و آسایش ملت تلاش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: صبح امروز استوار یکم سعید پویان در درگیری با سارقان مسلح در شهرستان مسجدسلیمان به شهادت رسید.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی باید با افرادی که نسبت به ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه مبادرت می‌ورزند، برخورد قانونی کند.
اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و کشور به شدت برخورد می‌کند.
معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: صرفاً با کسانی که اصرار به هنجارشکنی داشته باشند با استفاده از سازوکار‌های انتظامی و قضایی اقدام خواهد شد.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با تاکید بر اینکه امسال سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود، گفت: نیروی انتظامی زمین و دریا را برای قاچاقچیان ناامن خواهد کرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است که امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و اقتدار به آن‌ها بازگردد.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو برای حل دو معضل که دغدغه مردم است هم قسم شده‌اند، گفت: یکی از موضوعات مقابله با سارقان و مالخران است که تعداد زیادی سارق و مالخر دستگیر شدند و اجناس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است تا تعیین مالکیت شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در ایران مسئولیتی مضاعف بر دوش دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.
رئیس مجلس با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد، گفت: این نیرو باید در اعتمادسازی مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش‌آفرین باشد.
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی جعلی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از ۷۰ روز است که پلیس در میدان مقابله با فتنه گران حضور مقتدرانه دارد، گفت: پلیس با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند قاطعانه برخورد خواهد کرد و دیگر خویشتنداری نخواهد کرد.
فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح شده که خانمی حدود ۳۰ ساله است توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.
مصوبه شورای فرهنگ عمومی که در جایگاه مقام قضایی نشسته تا بر اساس تشخیص خودش تصمیم بگیرد که کدام حجاب خلاف عرف است و کدام یکی نیست و در نهایت اعطای این صلاحیت را به نیروی انتظامی سپرده، خود غیرقانونی است چرا که شورای فرهنگ عمومی صلاحیت قانون نویسی ندارد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در همه جای دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند و خواسته مردم آن است که باید انتقام خون شهدا گرفته شود.
رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نخواهد کرد و ما از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم، خود را برای شهادت آماده کردیم.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مباحث مطرح شده در جلسه امروز این هیئت پیرامون شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس را تشریح کرد.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و گفت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.
سید مرتضی حسینی گفت: گویا نیروی انتظامی شکایتی از نمایندگانی داشته که از عملکرد گشت ارشاد انتقاد کرده بودند. این عمل یک بدعت و بر خلاف اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی انتظامی مورد هجمه ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن است، در موارد بسیاری اغتشاشگران از سعه‌صدر نیروهای انتظامی سوءاستفاده کردند.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند.
استاندار تهران با اشاره به اینکه تهران از امنیت مطلوبی برخوردار است، گفت: مرهون تلاش ها و زحمات بزرگواران نیروی انتظامی هستیم که از جان مایه گذاشتند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: نیروی انتظامی مدافع سرسخت حقوق شهروندی و مجری قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت، جان و مال مملکت است و حقشان نبود که نخبگان، سلبریتی ها و کسانی که در مملکت مسئولیت داشتند اینقدر بی محابا و قبل از روشن شدن زوایا بر آنها بتازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ