مشهد - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ دانش آموز از خراسان رضوی در سال تحصیلی جاری به عنوان «سفیر سلامت» انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.
بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی به گسترش بی رویه مناطق آزاد در کشور در نامه ای، اعتراض خود را به مقامات کشور اعلام کردند .
بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی به گسترش بی رویه مناطق آزاد در کشور در نامه ای، اعتراض خود را به مقامات کشور اعلام کردند .
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
صالحی با بیان اینکه ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران فعالیت دارد، اظهار کرد: ارزش محصولات آنها حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که ضرورت دارد این عدد حداقل به ۲ میلیارد دلار برسد.
بسته اینترنت هدیه یکساله با حجم ۲۰۰ گیگ، به مناسبت روز خبرنگار از سوی ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی با خبرنگاران و هواداران درباره مشکلات این تیم توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پایان یازدهمین دوره طرح دادرس، از شرکت ۱۱ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در المپیاد طرح دادرس در سطح استانی، خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خال در فرآیند معرفی به سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از شکل‌گیری حداقل ۲۰۰ شرکت جدید فناور در حوزه سلامت به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحب نام این حوزه خبر داد.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران گفت: در سال جاری برای اورهال واگن‌ها برنامه داریم و ۲۰۰ دستگاه تا پایان سال نوسازی می‌شود.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال ۹۹ درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.
رسانه‌های انگلیسی از گم‌شدن ۲۰۰ کودک مهاجر در این کشور خبر می‌دهند که خطر گرفتارشدن آنها در دام جنایت‌کاران وجود دارد.
بودجه پیشنهادی دولت برای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به عدم اجرای ۲۰۰ حکم از قانون هوای پاک، گفت: عدم اجرای احکام مصداق ترک فعل است بنابراین ذی نفعان را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد ۲۰۰ نظامی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته کشته و همچنین ۶ پهپاد اوکراینی نیز سرنگون شدند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو با هدف معرفی تازه ترین دستاوردهای نانویی برگزار می شود؛ در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ محصول جدید نانو و ۲۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: موکب فرزندان حاج قاسم از امروز کار خود را در عمود یک (حدود ۲۰۰ متر مانده به عمود یک) آغاز می‌کند و تا آخرین روز پیاده روی فعالیتش را ادامه می‌دهد.
در راستای متنوع سازی محیط‌های یادگیری و ایجاد روحیه کار جمعی، ۲۰۰ نفر از دانش آموزان پسر عضو انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، با یاد شهید «علی لندی» موفق به فتح قله سبلان شدند.
رییس انستیتو پاستور ایران گفت: اولین واکسن‌های صادراتی انستیتو پاستور ایران در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی و در راستای منویات مقام معظم رهبری، به مقدار ۲۰۰ هزار دز واکسن ب. ث. ژ و ۲۰۰ هزار دز واکسن هپاتیت ب به کشور ونزوئلا صادر و فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ