عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی با خبرنگاران و هواداران درباره مشکلات این تیم توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اهدای پاداش ۱۹۳ میلیارد تومانی به مشترکان برق بخش خانگی کلان‌شهر تهران خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اهدای پاداش ۱۹۳ میلیارد تومانی به مشترکان برق بخش خانگی کلان‌شهر تهران خبر داد.
باشگاه سازنده نیمار از فروش این بازیکن به الهلال سود هنگفتی خواهد برد.
در شرایطی که با اعلام عضو هیات مدیره استقلال این باشگاه حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی فقط برای فصل قبل دارد، مذاکره با علیرضا بیرانوند در جریان است!
رهن یک واحد آپارتمان ۸۰ متری در محدوده منیریه حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
بدهی باورنکردنی تیم دولتی مس؛ ۲۰۰میلیارد یعنی انحلال؟
مدیر کل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توجه به قیمت روز تا کنون بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بنادر کشور جذب شده است.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
بودجه پیشنهادی دولت برای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
طبق تبصره ۱۶ لایحه پیشنهادی دولت، بانک‌های عامل مکلفند در چارچوب برنامه کنترل تورم، رشد نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها تسهیلات را به مردم ارائه کنند.
مشهد ـ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هم اینک دولت حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به طور مستقیم به صندوقهای بازنشستگی کمک می‌کند.
اهواز- مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و هزینه‌های دادرسی آن بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله بدوی و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در مرحله تجدید نظر بود.
۲۰۰ میلیارد تومان پول سهام استقلال گم شد؟!
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
فتح‌الله‌زاده: استقلال را با ۲۰۰میلیارد بدهی بمن دادند
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نوسازی مدارس استان یکی از اولویت‌های مهم آموزشی است، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی مدارس استان تخصیص یافت.
گرمسار- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه بابت خرید تضمینی دام از دامداران یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از هفته آتی این بدهی‌ها با علوفه و نهاده تهاتر می‌شود.
پرسپولیس جای ۲۰۰میلیارد طلب، ۱۹میلیارد بدهکار شد!
ایرانسل، با حضور در پنل تخصصی نخستین رویداد «توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی»، ضمن ارائۀ آخرین دستاوردهای خود در حوزۀ هوشمندسازی، از جمله پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز، در پنل تخصصی مربوطه نیز شرکت کرد.
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.
11 نامه به فیفا و 9 نامه به AFC زدیم که پول ویلموتس را بدهید، اما فیفا گفته است به دلیل تشدید تحریم‌های آمریکا نمی‌توان پول شما را بدهیم. الان می‌خواهم برگردم و شرایط را درست کنم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ