دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
خطرات از آن جهت ایجاد می‌شود که مکانیسم دفاعی بدن برای مقابله با گرمای هوا از طریق افزایش تعریق است که بسیار انرژی می‌برد و فشار زیادی را به قلب وارد می‌کند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
محمدعلی انصاری در گفتگو با برنامه حضور گفت: افرادی در کنار آقای منتظری و در دفتر ایشان بودند که با حضرت امام از جهت فکری و سیاسی زاویه داشتند. اینکه برخی‌ها از سر دلسوزی یا ساده‌لوحی خودشان را در معرض نفوذ‌ها و هجمه‌ها قرار می‌دهند یک آفت است.
متاسفانه افرادی یک توله‌خرس سیاه بلوچی را در کوه‌های شهرستان سرباز زنده‌ گرفته و با طناب به درختی بسته بودند که خوش‌بختانه نجات پیدا کرد و به مرکزی منتقل شده است. منبع: خبرفوری
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
رحیم پور ازغدی گفت: مغز‌ها را فراری می‌دهیم بعد، به مغز‌های فراری می‌گوییم برگردید! به فرض برگشتند چه برنامه‌ای برای آن‌ها دارید؟!
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه، امروز دوشنبه (۱۴ فروردین) ضمن اشاره به برخی مسائل فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: مقرر شده نیروهای پلیس ناهنجاری‌های اجتماعی را با سیستم هوشمند شناسایی کرده و با ارسال پیامک به افراد تذکر دهند. وی افزود: در مرحله بعد هم افرادی که مرتکب ناهنجاری شوند به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
پلیس روسیه افرادی را که در سالگرد جنگ اوکراین اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت و گذاشتن دسته گل کرده بودند دستگیر کرد.
در ساعات ابتدایی روز جمعه افراد ناشناس یک خودروی سواری پژو پارس را در خیابان آیت‌الله نجفی دولت آباد به آتش کشیدند.
نماینده سابق ایذه در پخش زنده خبر صدا و سیما گفت: افرادی که تیراندازی کردند، خودشان کیان را به هلال احمر که مقر نیرو‌های امنیتی بوده برده و سپس به بیمارستان رسانده اند.
رئیس جمهور آمریکا با کمک افرادی که همراهش بودند راه ورود به کاخ سفید را پیدا کرد!
رئیس دستگاه قضا گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آن‌ها از طریق گفتگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آن‌ها استفاده می‌کنیم.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
معمولا اسم سیارک‌ها برگرفته از نام‌های اساطیری یا نام منجمان قدیم و افرادی فعال در علم است. تعدادی از سیارک‌ها نیز ممکن است هم‌نام مکان‌ها و رودخانه‌ها و کشور‌ها و شهر‌ها و یا حتی حیوانات باشند. تعدادی از سیارک‌ها به نام انسان‌های زنده که تاثیر خاصی به ویژه در زمینه نجوم و فضا درعلم گذاشتند، نام‌گذاری شده‌اند.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
سازنده این موبایل گفت که تصمیم گرفت این تلفن را بسازد تا به افرادی مانند والدینش که بی سواد هستند کمک کند تا از ویژگی‌هایی مانند انتقال پول و ارسال پیام استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ