پلیس روسیه افرادی را که در سالگرد جنگ اوکراین اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت و گذاشتن دسته گل کرده بودند دستگیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.
علی کفاشیان در زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود، بنا به بعضی دلایل بازداشت شد. او در گفتگو با خبرآنلاین درباره این ماجرا توضیح داد.
روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد فردی در مواجهه با زنانی که حجاب بر سر نداشتند با گفتن جملات تهدیدکننده‌ای مانند «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» خواستار مراعات حجابشان می‌شد.
ساعاتی قبل، وزارت اطلاعات از متلاشی‌شدن هسته عملیاتی منافقین در رشت خبر داده بود.
این دختر جوان در اظهارات خود نسبت به انجام این اقدام اظهار پشیمانی کرده است.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
حزب «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان خبر داده نیروهای امنیتی در جریان جلسه دادگاه در اسلام‌آباد، او را بازداشت کردند.
جوانی ۲۱ ساله که در استخدام گارد ملی نیروی هوایی ماساچوست اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه نظامی پنتاگون کرده بود دستگیر شد.
رئیس قوه قضائیه: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.
در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، منابع آگاه در استان سیستان و بلوچستان جزییاتی را در این رابطه اعلام کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: شخصی که پول کلان می‌گرفت و برای محکومان گواهی عدم تحمل حبس صادر می‌کرد را بازداشت کردیم
یک استاد دانشگاه کابل که در واکنش به ممنوعیت تحصیل دختران در دانشگاه با یک گاری مملو از کتاب در خیابان‌های پایتخت افغانستان حرکت کرده و به دختران و زنان کتاب رایگان هدیه می‌داد توسط طالبان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد.
پلیس آلمان تعدادی از فعالان محیط زیست ازجمله گرتا تونبرگ را در روستای کوچکی در آلمان بازداشت کرده است.
پلیس فدرال و ایالت نیو ساوت ولز از تیم مشترک ضد تروریسم، مریم رعد ۳۱ ساله را پس از جستجو در پارکلی در جنوب غربی شهر سیدنی دستگیر کردند.
اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی شبکه‌های اجتماعی در رومانی دستگیر شد. وی مظنون به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و تشکیل یک گروه جنایی سازمان یافته می‌باشد.
نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش بامدادی به شهر جنین در کرانه باختری یکی از اعضای ارشد جنبش حماس را بازداشت کردند.
صدا و سیما تصاویری از بازداشت عوامل موساد که قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند منتشر کرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: فائزه هاشمی فعلا در بازداشت است. فائزه هاشمی به موجب دادنامه ششم بهمن ماه ۱۳۹۹، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۱۵ ماه حبس و ۲ سال مجازات تکمیلی محکوم شده است.
ریاست استخبارات طالبان اعلام کرد: عبدالمالک مسئول روابط خارجی، مالی و جذب گروه خوارج (داعش) بازداشت شد. استخبارات طالبان افزود: عبدالمالک از اوکراین، آلمان و اسپانیا برای کمک مالی به گروه خوارج (داعش) پول جمع‌آوری می‌کرد و افراد را از کشور‌های یادشده به گروه داعش جذب می‌کرد. وی در یک عملیات نظامی پیچیده نیرو‌های استخبارات طالبان بازداشت شده است. محل دستگیری عبدالمالک اعلام نشده است.
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
در جریان مراسم روز دوشنبه در ادینبرو مردی بر سر شاهزاده اندرو فریاد زد: «اندرو تو یک پیرمرد مریض هستی!» پلیس انگلیس این مرد ۲۲ ساله را بازداشت کرد.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
یک عامل انتحاری توسط سربازان گمنام امام زمان در سراوان دستگیر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ