در فاصله 2هفته تا شروع جام‌جهانی، مهاجم تیم ملی فرصت بازی در 4مسابقه رسمی و دوستانه را خواهد داشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
روزنامه بیلد آلمان خبر داد که سردار آزمون با میلان به توافق رسید و حالا منتظر توافق روسونری با بایرلورکوزن است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق گفت: زمانی کە گروە تروریستی داعش برای اربیل و اقلیم کردستان خطر آفرین شد ، حاج قاسم یک هواپیما پر از دوشکا، گلولە آرپیجی و فشنگ برای پیشمرگ های کرد ارسال کرد.
سردار آزمون عکسی از خود در کنار پاتریک شیک را منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو در حال ریکاوری از مصدومیت هستند.
سردار آزمون این روزها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
سردار آزمون به روسیه برنمی‌گردد
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی است و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوران مقدس به پشتیبانی مردم و با طراحی فرماندهان غیورمرد کشورمان توانستیم به پیروزی برسیم در حالی که اگر فقط واقعیت‌های دفاعی و نظامی و امکانات موجود آن زمان را در نظر می‌گرفتیم، نمی‌توانستیم حریف دشمن شویم.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در حضور کوتاه مدت مقابل حریف بلژیکی تلاش زیادی برای گلزنی داشت.
قرعه‌کشی لیگ اروپا؛ جهانبخش به مورینیو خورد! سردار حریف بعدی!
سهم ستاره ایرانی بایر لورکوزن مقابل حریف مجارستانی می‌توانست یک گل یا پاس گل باشد.
به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: در هر توطئه و فتنه و آشوبی آن چیزی که حریف دشمن شد یاس و نومیدی و بی آبرویی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت از بسیج و سپاه و پلیس شد افتخار و شرف و آبرو بوده است و این مسیر مهیا نیست مگر با توکل به خدا، حفظ آمادگی و قبول خدمت بی منت برای مردم.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
سردار خداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
با این بازیکن در خط حمله هر تیمی، ابتکار عمل دست سرمربی است. این که چه نوع تاکتیکی برای اعمال فشار روی حریف اتخاذ کند.
تیم فوتبال منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف بارسلونا می‌رود و بایر لورکوزن با سردار آزمون هم با
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی و هم‌رزمانش تأکید کرده است: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.
فرماندار شهرستان بندرانزلی، با بیان اینکه منتظر حرکت دو بالگرد اطفا از فرودگاه سردار جنگل رشت تا انزلی هستیم، خاطرنشان کرد: این بالگرد‌ها باید فرایند نصب و آبگیری بسکت را انجام دهند.
عملکرد خیره‌کننده دروازه‌بان آگسبورگ برابر لورکوزن آتش انتقادات از او را خاموش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ