ده‌ها هزار ایتالیایی با امضای درخواستی، به برنامه سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در جشنواره مشهور موسیقی که مشابه «یوروویژن» است، اعتراض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
فرآیند پیچیده شیمیایی ساخت ریمل کاربران یوتیوب را شوکه کرده است قدمت این مخلوط به هزاران سال قبل بازمی‌گردد، اما تعداد کمی از آنان می‌دانند چگونه ساخته می‌شود.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
نماز عید سعید قربان روز گذشته در میان تدابیر شدید امنیتی در کابل و سایر شهر‌های این کشور برگزار شد و هزاران نیروی امنیتی امنیت مساجد و عیدگاه‌ها را تامین کردند. اگرچه وزیر داخله حکومت طالبان در پیامی از مردم خواست برای تامین امنیت عید با نیرو‌های امنیتی همکاری کنند، اما همچنان بحث اختلافات در گروه طالبان داغ است.
براساس توافقنامه امضا شده بین مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت علمی از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم کشور استفاده می‌شود.
رژیم صهیونیستی و هندوستان یک قرارداد همکاری درباره اعزام نیروی کار خارجی در برخی بخش‌های بازار کار در سرزمین‌های اشغالی امضا کردند.
هم‌زمان با تاجگذاری پادشاه انگلیس، هزاران نفر با تجمع در شهر لندن علیه نظام سلطنتی تظاهرات کردند، اما مقام ارشد حزب حاکم می‌گوید هر کس خاندان سلطنتی را دوست ندارد، از این کشور مهاجرت کند.
سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
رئیس‌جمهور در دیدار با مردم اندیمشک گفت:‌ احیاء واحدهای تولیدی و ایجاد هزاران شغل در استان خوزستان را لازم اما کافی نمی‌دانم. ظرفیت استان خوزستان بیش‌تر از این میزان است.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند امضای زیستی اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده مانند اکسیژن را شناسایی کنند.
دانشمندان می‌گویند تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند «امضای زیستی»، اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده، مانند اکسیژن را شناسایی کنند. دکتر امیلی میچل، از دانشگاه کمبریج، گفت: «ما در حال حاضر فقط یک امضای زیستی روی زمین داریم، اما در ده تا ۲۰ سال آینده ممکن است هزاران امضای زیستی شناسایی کنیم.»
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگارند؛ همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل بوده و کهنه نمی‌شود؛ اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
رهبر انقلاب، به روز رسانی انجمن‌های اسلامی با حفظ اصول و مبانی را الزام دیگری برای شرایط امروز دانستند و خاطرنشان کردند: برخی اصول و مفاهیم ثابت و ماندگار هستند همچون اصل عدالت که از هزاران سال قبل وجود داشته و کهنه نمی‌شود اما در شکل اجرای عدالت امکان تغییر و نوآوری وجود دارد.
در قرن اخیر، احزاب سیاسی و برند‌ها هزینۀ بسیار زیادی کرده‌اند تا توجه ما را به خود جلب کنند و بر تصمیم‌هایمان اثر بگذارند. اما این روزها، دستۀ جدیدی از شیادان اختیار توجه ما را در دست گرفته‌اند. اینفلوئنسر‌هایی که هزاران یا حتی میلیون‌ها دنبال‌کننده دارند شبکه‌های اجتماعی خود را به بیلبورد‌های تبلیغاتی زنده یا شهر فرنگی تبدیل می‌کنند که افراد باید برای دیدنشان اشتراک بخرند، و به این طریق از دنبال‌کنندگان خود کسب درآمد می‌کنند. سیمیان براون در این یادداشت از پشت پردۀ اقتصادی این اینفلوئنسر‌ها می‌گوید.
در یک حیوان سالم و جوان، فعالیت ژن‌های کوتاه و بلند در یک رونوشتام متعادل می‌شود و این تعادل به دقت کنترل و حفظ می‌شود؛ اما با افزایش سن، ژن‌های کوتاه بیشتر به یک روند غالب تبدیل می‌شوند. به گفته دانشمندان، تغییرات در فعالیت ژن‌ها بسیار بسیار اندک است و این تغییرات کوچک در هزاران ژن روی می‌دهند.
اهواز- خوزستان به عنوان یکی از کانون های اصلی پرنده نگری در کشور محسوب می شود و هر سال هزاران نفر برای دیدن پرنده ها به اهواز سفر می کنند اما این پتانسیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
محمد حسن روزی‌طلب (مدیرمسئول روزنامه ایران) گفت: در امارات ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند ولی حتی یک تجمع دو نفره هم علیه جمهوری اسلامی شکل نگرفت، اما در برلین شاهد حضور هزاران نفر بودیم.
ولادیمیر پوتین با الحاق بخش‌هایی از اوکراین در روز جمعه نیرو‌هایی را به حرکت درآورد که روسیه را به یک کره شمالی غول پیکر تبدیل می‌کنند. این یک کشور پارانوئید، عصبانی و منزوی خواهد بود، اما برخلاف کره شمالی نسخه روسی در ۱۱ منطقه زمانی از دریای قطب شمال تا دریای سیاه و از لبه اروپای آزاد تا لبه آلاسکا با هزاران کلاهک هسته‌ای پراکنده خواهد شد.
قدمت قدیمی‌ترین اسباب بازی‌های جهان به هزاران سال پیش باز می‌گردد، اما تعیین این که آیا کودکان عصر باستان با آن بازی می‌کردند یا خیر هم چنان به صورت یک راز باقی مانده است رازی که باستان‌شناسان در تلاش برای کشف آن هستند.
تحصن هزاران نفر از حامیان مقتدا صدر، رهبر جنبش صدر که از چند روز پیش در پارلمان عراق آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. صالح محمد العراقی نزدیکترین شخص به مقتدا صدر در اطلاعیه‌ای از تحصن کنندگان در مجلس عراق خواسته ظرف ۷۲ ساعت آینده صحن مجلس را ترک و در مکانی دیگر خارج از مجلس به تحصن خود ادامه دهند. اگر چه در این اطلاعیه به مکان جدید تحصن اشاره‌ای نشده است، اما همچنان از طرفداران صدر خواسته شده است به تحصن خود پایان ندهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ