منابع خبری عربستان از دیدار و گفتگوی مشاور و فرستاده ویژه «ولودیمیر زلنسکی» با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه از وجود اطلاعاتی مبنی بر اقدام آمریکا برای تقویت نظامیان خود در سوریه خبر داد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
رئیس جمهور اوکراین با فرستاده ویژه و تازه‌منصوب چین در امور اوراسیا، دیدار و درباره نظرات پکن به منظور حل و فصل دیپلماتیک جنگ اواکراین و روسیه بحث و تبادل نظر کرد.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با فرستاده ویژه دولت چین از نقش پکن در نزدیک کردن دیدگاه میان عربستان و ایران تمجید کرد.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با فرستاده ویژه دولت چین از نقش پکن در نزدیک کردن دیدگاه میان عربستان و ایران تمجید کرد.
رئیس جمهور سوریه با فرستاده ویژه دولت چین دیدار کرد.
رئیس جمهور سوریه با فرستاده ویژه دولت چین دیدار کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
امیرعبداللهیان از قصد ایران برای دعوت از ملک سلمان برای سفر به تهران خبر داد و گفت: پادشاه سعودی برای رئیس جمهور ایران دعوتنامه‌ای جهت سفر به ریاض فرستاده است، ما نیز دعوتنامه مشابهی را برای وی ارسال خواهیم کرد.
دیدار فرستاده ویژه پادشاه عمان با معاون اول رئیس جمهور
سفر بایدن به کیف، یک‌روز پیش از سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در‌بارۀ جنگ اوکراین صورت گرفت و به همین دلیل، رسانه‌های بین‌المللی هدف او از این سفر را فرستادن پیامی روشن به مسکو ارزیابی کرده‌اند.
فرستاده روسیه در سازمان ملل متحد می‌گوید که بدون تصرف شهر باخموت در منطقه دونباس، رسیدن به اهداف جنگی رئیس جمهور روسیه غیرممکن خواهد بود.
رئیس جمهور آمریکا گفت که این کشور جنگنده های اف-۱۶ را در اختیار اوکراین قرار نخواهد داد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و رئیس جمهور سوریه با هم دیدار و درباره روابط راهبردی دو جانبه و راه کارهای توسعه آن رایزنی کردند.
ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن با الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور عراق در دیدار فرستاده ویژه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسئله عادلانه فلسطینیان تأکید کرد.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که کشورش آماده از سرگیری مذاکرات با واشنگتن درباره سوریه است.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که مسکو آماده از سرگیری مذاکرات با واشنگتن درباره سوریه است.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک مورد توجه دو طرف رایزنی کرد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک مورد توجه دو طرف رایزنی کرد.
روزنامه واشنگتن پست گزارش داد رئیس جمهور آمریکا به همتای اوکراینی خود هشدار داده از «ناسپاس» بودن در برابر تسلیحاتی که به اوکراین فرستاده شده دست بردارد.
رئیس جمهور عراق و فرستاده سازمان ملل به این کشور بر ضرورت پایان دادن به بحران سیاسی در عراق تاکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ