یک رسانه آمریکایی امروز اعلام کرد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار اخیر خود با «زلنسکی» به وی گفته است که به مذاکرات با روسیه علاقه نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی امنیت ملی آمریکا در سخنانی مدعی شد: «بایدن» بدون پیش‌شرط آماده دیدار با رهبر کره‌شمالی است!
امسال مراسم عزاداری عاشورای حسینی در کنار کاخ سفید، برگزار شد و تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب داشته است.
کاخ‌سفید، فرانسه و سازمان‌ملل تلاش برای کودتا در کشور نیجر را محکوم کردند.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ‌سفید تصویب قانون اصلاحات قضایی صهیونیست‌ها را «تاسف بار» خواند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل گفت: نگران روابط ایران و روسیه هستیم!
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید امروز در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: پیوستن امروز اوکراین به ناتو، به‌معنی جنگ این ائتلاف با روسیه است.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: عضویت در ناتو در آینده نزدیک محتمل نیست؛ چرا که این امر ناتو را در جنگ متقابل با روسیه قرار می‌دهد.
کاخ سفید امروز در یانیه‌ای اعلام کرد که «جو بایدن» چهارشنبه هفته جاری با نخست‌وزیر سوئد دیدار و درباره عضویت استکهلم در ناتو و نیز جنگ در اوکراین گفتگو خواهد کرد.
کاخ‌سفید با صدور بیانیه‌ای از دعوت «بایدن» از نخست‌وزیر ایتالیا برای سفر به واشنگتن در ماه آتی میلادی خبر داد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است با دستور کار آماده‌سازی مقدمات سفر «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به واشنگتن ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه به دهلی‌نو برود.
کاخ سفید امروز دربیانیه‌ای ادعا کرد که از وقوع حمله به‌نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» نگران شده است!
کاخ‌سفید با صدور بیانیه‌ای از دیدار فردا یکشنبه رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس جمهور اوکراین در شهر هیروشیما خبر داد.
کاخ‌سفید امروز از وضع تحریم‌های جدیدی علیه شرکت‌کنندگان در همکاری‌های نظامی- فنی میان روسیه و ایران در روزهای آتی خبر داد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز در واکنش به حضور مقتدرانه ایران در تنگه هرمز مدعی شد که موضع نظامی خود در خلیج فارس را تقویت می‌کند.
سفارش جدید عربستان به شرکت بوئینگ پنجمین سفارش بزرگ خرید هواپیما در تاریخ این شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. کاخ‌سفید ارزش سفارش خرید این ۷۸ فروند هواپیما را ۳۷ میلیارد دلار اعلام کرده است.
هماهنگ کننده امور راهبردی در کاخ سفید روز سه‌شنبه ابراز امیدواری کرد که توافق بین تهران و ریاض به توقف جنگ در یمن منجر شود.
جان کربی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، گفت: «جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) و اولاف شولتز (صدر اعظم آلمان) در جریان دیدار روز جمعه خود درباره کمک‌هایی که اوکراین برای جنگ شدید خود در جریان بهار و تابستان به آن نیاز دارد، رایزنی خواهند کرد».
«جان کربی» در سخنانی گفت: «آمریکا قصد ندارد بقایای بالون سرنگون شده را به چین بازگرداند و واشنگتن بقایای این بالون را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهد داد تا توانایی‌های پکن را درک کند».
کربی گفت که ما به اوکراین کمک می‌کنیم که در موضع مذاکره قدرتمندتری قرار بگیرند و تصمیم برای انجام مذاکره در دستان خود اوکراینی‌ها قرار دارد.
سخنگوی کاخ سفید شامگاه دوشنبه گفت که این کشور تهدیدات روسیه برای استفاده از سلاح هسته‌ای را بسیار جدی گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ