رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
در کمتر از ۲۴ ساعت پرستو شناسایی و دستگیر شد. هر چند او در بازجویی‌ها اصرار بر بی‌گناهی داشت اما وقتی تصویر خود را در دوربین‌ها دید شوکه شد و به سرقت با همدستی همسر و خواهرشوهرش اعتراف کرد. با اقرار این زن، شوهرش دستگیر شد اما خواهرشوهرش از ترس فراری شده است که جست‌وجو برای شناسایی مخفیگاه او و دستگیری‌اش ادامه دارد.
فردی که طی سفر تفریحی به ساحل نوشهر به قصد تمسخر و تحقیر مراسم اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب، کلیپی تهیه و آن را به صفحه شخصی پولی نژاد ارسال کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا: برابر اقدام‌های عملیاتی و قانونی صورت‌گرفته از سوی واحد‌های پلیس فتا در استان‌ها تاکنون تعداد ۳۲ نفر از مجرمان فعال در این حوزه که مدیریت ۸۰ فقره صفحه و کانال را به‌عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند و اقدامات عملیاتی در این زمینه همچنان در دست پیگیری است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون برای حدود ۳ هزار و ۹۰۰ هکتار سند اخذ کرده‌ایم و حدود ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار آن بنا به دلایلی از دستورکار خارج شده‌اند.
سرهنگ شاکری گفت: با بررسی تخصصی کارشناسان سایبری، مشخص شد گرداننده صفحه مذکور، ساکن شهرستان فاروج بوده و به‌صورت زنده، زمینه انحراف تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را فراهم نموده بود؛ لذا باتوجه‌به حساسیت موضوع، شناسایی مالک صفحه مجرمانه، در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
محققان اخیرا با استفاده از تکنولوژی دیجیتالی، چهره جمجمه‌ای ۹ هزار ساله را بازسازی کردند که در نزدیکی شهر باستانی جریکو، با صدف‌هایی فرو رفته در جای چشم‌هایش پیدا شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۹ اخلالگر بازار ارز در پایتخت خبر داد و گفت: از این اخلالگران ۶۷ صفحه در فضای مجازی شناسایی شد که بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده داشتند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۱۹ اخلال‌گر بازار ارز در پایتخت خبر داد و گفت: از این اخلالگران ۶۷ صفحه در فضای مجازی شناسایی شد که بیش از ۱۰ میلیون دنبال‌کننده داشتند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از سه میلیارد ریال اخاذی کرده بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه خبر داد.
بهرام رادان بازیگر سینما ویدیویی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و گفت: جمعه شب مامورنما‌ها در فرودگاه گفتند ممنوع الخروج هستم آن‌ها نه کارت شناسایی داشتند نه حکم قضایی به من نشان دادند. منبع: دانشجو
خنداب - فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از اتباع بیگانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ از تسریع در ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن و شناسایی و ایمن شدن ۹ ساختمان پرخطر در این منطقه خبر داد.
رئیس پلیس فتا گفت: در حوزه سلاح و مهمات بالغ بر ۲۶۰ صفحه و در حوزه اراذل و اوباش بالغ بر ۲۴۱ صفحه را شناسایی، مسدود و پاکسازی کرده ایم.
رئیس پلیس فتا گفت: در حوزه سلاح و مهمات بالغ بر ۲۶۰ صفحه و در حوزه اراذل و اوباش بالغ بر ۲۴۱ صفحه را شناسایی، مسدود و پاکسازی کرده ایم.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: سرانه سازمان بهزیستی کشور تا سال گذشته ۱۵۰ هزار تومان بود که امسال به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ