صحنه های وحشتناکی که از مجموعه‌ای از انفجارها و آتش سوزی‌ها در آسمان خراش ۳۰۰ متری ساختمان تجارت جهانی، در شهر شنژن چین گرفته شده است را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان در بابل موفق به تولید چراغهای صنعتی و ضد انفجار با دریافت گواهینامه از آلمان شده است.
بیش از ۳۰۰ قاضی، وکیل و استاد دانشکده حقوق، نامه‌ای به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نوشته‌اند و ابراز انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند.
رسانه های فوتبال آلمان مدعی شدند که بایرن مونیخ بیش از هر زمان دیگری به جذب هری کین نزدیک شده است.
یک کارخانه فرآورده‌های پتروشیمی در جنوب شرقی چین بر اثر وقوع انفجار، دچار حریق شد.
آذر ۱۳۵۳ یکی از تلخ‌ترین حوادث هوایی جهان در تهران اتفاق افتاد. این در حالی بود که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در امریکا، انفجار هواپیمای حجاج بر فراز آسمان عربستان و کشته شدن ۱۸۲ زائر اندونزیایی و حادثه دلخراش ریزش ساختمان فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بر سر مسافران هم در ماه آذر رخ داد.
صدراعظم آلمان مدعی شد که انفجار نیروگاه برق‌آبی در خرسون مطابق با شیوه روسیه در نبرد با اوکراین است.
خبرگزاری دولتی دمشق (سانا) دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.
سفیران آلمان، دانمارک و سوئد در اعتراض به ابهامات موجود در پرونده انفجار در خطوط انتقال گاز «نورد استریم»، به وزارت خارجه روسیه احضار شدند.
در پی وقوع یک انفجار در یک آپارتمان مسکونی در غرب آلمان چندین نیروی پلیس و امدادی دچار آسیب شدند.
در پی وقوع یک انفجار در یک آپارتمان مسکونی در غرب آلمان چندین نیروی پلیس و امدادی دچار آسیب شدند.
محققان توانسته اند برای نخستین بار به طور مستقیم از جریان مواد خروجی از ابر سیاهچاله M۸۷ و خود این جسم آسمانی همزمان عکاسی کنند.
موشک اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک در یک پرواز آزمایشی بدون خدمه دقایقی بعد از پرتاب با انفجار وسیله نقلیه در آسمان به سفر خود پایان داد
در تصویر منتشر شده توسط جیمز وب شاهد ستاره‌ای هستیم که از آن به عنوان «ولف–رایه» یاد می‌شود، بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین اجرام آسمانی.
دانمارک، سوئد و آلمان می گویند نمی توانند مهلتی برای کاوش در انفجارهای نورد استریم تعیین کنند.
دادستان کل آلمان پس از مدت‌ها سرانجام اذعان کرد که هیچ مدرکی دال بر دست داشتن روسیه در انفجار خطوط لوله نورد استریم وجود ندارد.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
این نوع خاص از ابرنواختر‌ها انفجاری دومرحله‌ای دارند؛ یعنی ابتدا ماه‌ها یا سال‌ها پس از انفجار اولیه موجی از پرتو ایکس به سیاره‌ها می‌رسد، سپس صد‌ها یا هزاران سال بعد، پرتو‌های کیهانی وارد عمل می‌شوند تا اثر ویرانگر قبلی را تکمیل کنند و اجازه بازیابی را به زیست‌کره ندهند.
سوئد اعلام کرده که نتایج تحقیقات بر سر انفجار خطوط گاز نورداستریم را حتی با آلمان و دانمارک هم به اشتراک نخواهد گذاشت.
ریچارد بلاک سناتور سابق آمریکایی در سخنانی تاکید کرد: انفجار خط لوله نورد استریم توسط سیا و با موافقت اولاف شولتز صدراعظم آلمان انجام شد.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
طی روزهای اخیر که میزان اغتشاشات بسیار گسترده شد، اغتشاشگران حدود 20 میلیارد تومان به اموال شهر تهران آسیب رساندند و مانع خدمات‌رسانی آسان به شهروندان شدند.
تورم، رکود اقتصادی احتمالی و قیمت‌های انفجاری انرژی، آلمان انتظار سال‌های سختی را با کاهش رفاه، کاهش طبقه متوسط و نابرابری فزاینده دارد. این وادی ناشناخته‌ای برای دولت و جامعه آلمان است و هر دو با انتخاب‌های دشواری روبرو هستند.
هنوز علت انفجار مشخص نیست، اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است، اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ