رییس کل دادگستری گلستان گفت: افراد باقی‌مانده در زندان کسانی هستند که اقدام به تخریب اموال عمومی و تمرد نسبت به ماموران انتظامی کرده یا هدایت اغتشاشات را به عهده داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ارتباط هویت تروریست اصلی که شب گذشته در صحن حرم دستگیر شده بود، بیان کرد: این فرد در تحقیقات اولیه خود را رحمت‌الله نوروزف معرفی کرده است.
اراک- رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: حکم ۹ نفر از هنجارشکنان روز تاسوعا در آرامستان اراک امروز صادر شد.
رییس‌کل اسبق بانک مرکزی معتقد است: کاهش شتاب رشد نقدینگی با هزینه سیستم ناتراز بانکی، یعنی پرداخت سپرده قانونی با اضافه برداشت بیشتر، فقط ریسک بانک‌ها را تشدید می‌کند.
زنجان- رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به عفو ۷۰۰ نفر از متهمان اغتشاشات سال گذشته در این استان گفت: ۵۸ درصد پرونده ها در زنجان منجر به صلح و سازش شده است.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه‌ای تهران، بازگشایی و رسوب‌زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده است و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تأمین آب شرب مناطق هدف آغاز می‌شود.
حسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد. وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری ۲ ارومیه خبر داد.
‌رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: رسیدگی به اتهامات عامل شهادت استواریکم رحیم قاسمی‌شیری در دادگاه بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شد.
ری- رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی دستمزد قابل‌ارائه از سوی واحدهای تولیدی جوابگوی نیروی کار نیست لذا افراد تمایلی به فعالیت در این واحدهای تولیدی ندارند.
خرم‌آباد- در مراسمی با حضور معاون اول قوه قضاییه، «حجت الاسلام سعید شهواری» به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری لرستان معارفه شد.
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دانیال با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت و روانۀ زندان شدند و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی تحت‌نظر قرار دارند.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
علی صالح آبادی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون ارزیابی سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت بیان کرد: در واقع نرخ ارز متاثر از بازار غیررسمی است که سطح و حجم این بازار نسبت به بازار رسمی بسیار کوچک‌تر است. برای این‌که بازار ارز کشور را مدیریت کنیم برنامه‌های متعددی در سطح دولت در حال دنبال شدن است. آنچه که به بانک مرکزی باز می‌گردد کنترل نقدینگی و تورم است سیاست‌های عرضه و تقاضا نیز در حال دنبال شدن است.
رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل‌توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستوری صادر کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: هنوز دادگاه رسیدگی به پرونده توماج صالحی برگزار نشده است.
رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی گفت: قضات خوش‌ذوق و خلاق دادگستری استان در ۷ماه ابتدایی امسال با صدور ۲۶رأی جایگزین حبس در جهت تجهیز کتابخانه‌های استان با ارزش یک‌میلیارد ریال اقدام شایسته‌ای انجام داده‌اند. این قضات فرهیخته به‌جای صدور آرای مجازات حبس که دارای آثار بسیار مخربی هستند، رأی به خرید کتاب و تجهیز کتابخانه‌های استان دادند.
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با کنار رفتن غبار فتنه و مشخص شدن عوامل اصلی ایجاد اغتشاش در کشور، دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم عمومی نخواهد داشت و با سخت‌ترین کیفر مواجه می‌شوند.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هرگونه ناآرامی و درگیری در زندان مرکزی سنندج را تکذیب کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تشریح جزئیات جدید از جزئیات جدید از فوت سارینا اسماعیل‌زاده گفت: در این ماجرا‌ با سناریوسازی‌ها، داستان‌سرایی‌ها و روایت‌های تحریف‌شده زیادی از سوی رسانه‌های معاند روبه‌رو بودیم.
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر در ساختار شناور مذکور و جاسازی مخزن سوخت در عرشه آن، این محموله بزرگ گازوئیل قاچاق را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به‌موقع نیرو‌های دریابانی، شناور موردنظر، توقیف شد و قاچاقچیان سوخت در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ