طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و بانک مرکزی مکلف شدند تا در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت کشور، هیئت‌های رسیدگی به اختلافات بانکی را دایر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
سرپرست معاونت سیاسی و قضائی سازمان بازرسی از استقرار هیأت‌های بازرسی در کنسولگری‌های نجف و کربلا و رصدنحوه خدمات رسانی این دفاتر نمایندگی وزارت خارجه در ایام اربعین خبر داد.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
جزئیات برپایی هیئت های دانش آموزی، از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تشریح شد.
فدراسیون فوتبال یک قانون عجیب برای منفعت مالی هیئت فوتبال استان‌ها در نظر گرفته است.
رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیئت‌های نظارت استان‌ را تعیین کردند.
الکساندر ماریکوفسکی، نماینده اوکراین ویدیویی را منتشر کرد در حالی که در آن در حال درگیری و زدو خورد با یک مسؤول روسی است و در حاشیه نشست همکاری اقتصادی در منطقه دریای سیاه پرچم اوکراین را باز می‌گرداند.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه‌ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضائی مردم» می‌انجامد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار اعطای حق رأی هیئت‌های ورزشی منطقه آزاد ارونددر مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی شد و گفت: قوانین مناطق آزاد باید به طور یکسان وعادلانه اجرا شود.
شهردار تهران طی احکامی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری پایتخت را منصوب کرد.
در جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گزارشی از فعالیت هیئت‌های نظریه‌پردازی در ۱۸ سال گذشته ارائه شد.
وزیر جهاد در حکمی «احمد احمدی طالشیان» را به سمت نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب کرد.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در دهه آخر صفر کانکس‌های سیار نانوایی از سوی هیئت‌های مذهبی در شهرستان مشهد استقرار می‌یابند.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد
مجلس مصوب کرد به منظور رسیدگی و صدور احکام انتظامی نسبت به تخلفات «اشخاص تحت نظارت» یا مدیران و کارکنان بانک مرکزی، هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر انتظامی در بانک مرکزی تشکیل می‌شود.
اسرای فلسطینی در ادامه روند اعتراضات فراگیر خود علیه سیاست سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی، اقدامی جدید را در دستور کار قرار داده اند.
در پی دستور دادستانی تهران، عرضه نذورات و موادغذایی توسط هیئت‌های مذهبی در مناطق ۳ ، ۴ ، ۷ و ۸ تهران در مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی، توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفت.
یکی از هیئت‌های قدیمی تهران «هیئت علی پیرزن» است که ١۵٠ سال قدمت دارد. این هیئت عزاداری در کوچه معروف به خشتی در محله امامزاده یحیی (ع) راه‌اندازی شده است. بانی این هیئت عزاداری مرحوم «حاج علی قنادها» برای راه‌اندازی و ماندگاری این هیئت حسینی زحمات بسیاری کشید.
رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئات‌ عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه‌زنى عزاداران حسینى، همان وسیله‌اى است که می‌تواند محبّت و ولایت اهل‌‌بیت را از نسلى به نسل دیگر برساند.
دبیر کمیته راهبری و سامان‌دهی استفاده از ظرفیت‌های نخبگی و دانش‌بنیانی گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان این‌که صنعت خودرو برای رشد به برنامه‌های نوآورانه نیاز دارد، گفت: ایجاد مراکز نوآوری در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان و شرکت های دانش بنیان کشور دنبال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ