رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در احکامی جداگانه سرپرست دفتر حقوقی سازمان و مشاور رسانه ای رئیس سازمان را نصب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال ضمن تایید بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه تبریزی تکلیفش با فیفا را مشخص نکند،نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.
در نشست شورای عالی نظامی ترکیه به ریاست رئیس‌جمهور اردوغان، انتصابات جدیدی در نیروهای مسلح این کشور انجام شد.
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که برای استفاده از بازیکنان جدید در هفته اول، یکشنبه آخرین مهلت ثبت قرارداد خواهد بود.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه های لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فقط تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد فرصت دارند.
باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
ممانعت از عضویت کشورهای تحت تحریم در سند مقررات پذیرش عضو جدید در سازمان همکاری شانگهای آمده است
فرشید طاهری می‌گوید قرارداد قبلی بیرانوند اعتبار ندارد و او در صورت بازگشت به پرسپولیس باید قرارداد جدیدی ارائه دهد.
طبق مصوبه مجمع سازمان لیگ بسکتبال، تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در یک بازه زمانی مشخص مجاز به نقل و انتقال بازیکنان خود هستند.
سازمان بازرسی کل کشور و سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام کردند فعلا قرارداد جدیدی در نقل و انتقالات امضاء نکنند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
عرصه سیاست داخلی ایران در سالی که گذشت، شاهد ملاقات‌های سیاسی فعالان حزبی، سامان گرفتن خانه احزاب، تشکیل مجمع عمومی احزاب پس از شرایط کرونایی و شکل گیری برخی ائتلاف‌های جدید بود که نمی توان آن را بی ربط انتخابات کشور در سال آینده دانست.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی از آغاز ابتکار جدیدی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری میلادی در این کشور خبر داد.
مشاور رسانه‌ای فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست منصوب شد.
برنا فیروزی، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان را منصوب کرد.
شهردار تهران طی احکامی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری پایتخت را منصوب کرد.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
در متن حکم وزیر آموزش و پرورش آمده است: با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان«سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» منصوب می‌شوید.
دفتر سازمان ملل متحد در ژنو در بیانیه ای از انتصاب «فولکر ترک» به جانشینی «میشل باشله» در تصدی کمیسر عالی حقوق بشر این نهاد خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکم انتصاب جبلی بر مواردی همچون «ارتقای سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»، «پراکندن امید و نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌ عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ