سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخت‌ترین لحظات برای گزیزه فتحی فعال محیط‌ زیست دیدن کوله‌برانی بود که برای اطفای حریق آمده بودند؛ مردانی که در اوج فقر هستند، اما نسبت به محیط‌زیست احساس مسوولیت می‌کنند: «کسانی که ۶ ماه بود اجاره خانه نداشتند، اما آمده بودند اطفای حریق کنند. خانه و زندگی را کنار گذاشته بودند و با مسوولیت کار می‌کردند. آن لحظات واقعا گریه می‌کردم.»
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.
چندی پیش، ایران، ازبکستان را در خانه‌اش و در بازی فینال تورنمنت کافا مغلوب کرد؛ اما ازبک‌ها بهترین تیم دوم این قرعه‌کشی محسوب می‌شدند که به یوزها برخورد کردند. ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم توانایی ایجاد مشکل برای شاگردان قلعه‌نویی را نخواهند داشت.
از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ‌ها که جمعه خواهد بود شنیده می‌شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین آغاز اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
سرمربی پیکان کار دشواری برای بازسازی تیم خود برای حضور در لیگ برتر دارد.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
امام جمعه اهواز گفت: غالب طلاق‌های ایران در یک سال نخست ازدواج رخ می‌دهند و این مساله به این معنی است که با فرهنگ ناب اسلام آشنا نشده‌ایم؛ زمانی که زندگی پیوند می‌خورد برای جدایی نیست.موسوی‌فرد بیان کرد: خداوند سبحان، عالم هستی را خلق کرده و راهنمایانی برای انسان قرار داده تا بتوانند به سعادت راه یابند اما متاسفانه این ریل‌گذاری پیامبر (ص) را منحرف کرده‌اند.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان مختلفی آزمایش شدند و پر ترافیک‌ترین پست دریافت کننده قدرتی بود.
مربی هوادار تاکید کرد یکی از سخت‌ترین بازی‌های جام حذفی درانتظارشان است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
تمرین تیم‌ فولاد، پس از یک روز تعطیلی با هشدار جدی علیرضا منصوریان به شاگردانش همراه بود.
سخت‌ترین و راحت‌ترین گروه ایران در جام ملت‌ها
بررسی‌ها نشان می‌دهد: اگر به جستجو ادامه دهیم، مغز ما حالت لحظه فراموشی موقت را به جای کلمه به یاد می‌آورد و دفعه بعد که سعی می‌کنیم آن را به خاطر بسپاریم، همین مشکل را خواهیم داشت. متأسفانه، با افزایش سن، این مشکل بدتر می‌شود، زیرا ماده خاکستری که حاوی سلول‌های عصبی است، تحلیل می‌رود و ماده سفیدی که ماده خاکستری را به هم متصل می‌کند، کاهش یافته و جستجوی را برای مغز سخت‌تر می‌کند.
رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در ۴ سال گذشته تجربه کردیم و فضای کسب و کار بسیار نامطلوب شد.
روبرتو مارتینز، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال، با چالش‌های متفاوتی روی نیمکت این تیم روبرو خواهد بود.
محققان آزمایشگاه ملی لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی اوک ریج (Oak Ridge) در حین بررسی یک آلیاژ فلزی ساخته شده از کروم، کبالت و نیکل به نام CrCoNi بودند که موفق به اندازه‌گیری بیشترین سختی تا کنون در مواد شدند.
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سخت‌ترین کار کی‌روش برای بازی با آمریکا انتخاب دروازه‌بان اصلی است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
سخت‌ترین حریف آفریقایی تیم ملی ایران در تاریخ
امروز که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی آماده می‌کند، مطمئن است با عزم راسخی که دارد، مقابل حریف برزیلی‌اش به برتری دست پیدا می‌‎کند. پیش از اینکه عزیزپور به مصاف چاوز برود، رکورد خوب ۶۷ برد و ۴ باخت را به ثبت رسانده بود.
مربی راجر فدرر سخت‌ترین شکست این تنیسور سوئیسی را به دنبال اعلام بازنشستگی‌اش فاش کرد.
نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهان پس از پیروزی در گام نخست تنیس آزاد آمریکا 2022 مطالبی بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ