عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که دودستگی شدید در داخل رژیم موقت اسرائیل و پیروزی راست افراطی به شکل ضعیف نوید دهنده زوال سریع این رژیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه المیادین به بهانه تهدیدات اخیر دبیرکل حزب الله لبنان به بررسی دیدگاه های تحلیلگران سیاسی و امنیتی مبنی بر اینکه مقاومت لبنان امروز از نابودی کامل رژیم صهیونیستی سخن می گوید، پرداخت.
تراکتور و سپاهان، ۲ تیم پرستاره که شاید کورس قهرمانی این فصل را بسازند
مذاکرات پیکان و استقلال بر سر انتقال سامان فلاح به جمع آبی‌پوشان به نتایج تازه‌ای رسیده؛ حالا شاید یک معاوضه در راه باشد.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
خط دروازه استقلال یکی از مواردی است که طی روزهای گذشته درباره‌اش صحبت‌های زیادی شده است.
محمد درویش گفت: امارت اسلامی افغانستان در روز روشن دارد دروغ می‌گوید که آب نداریم و نمی‌توانیم آبی به ایرانی‌ها بدهیم، ولی یک‌میلیارد مترمکعب آب را در گودزره خالی می‌کنند!
صنعت خودروسازی کشور در دهه ۹۰ از نظر تولید و توسعه دچار افول شد و تا انتهای این دهه نتوانست سرپا شود؛ به شکلی که بیش از نیمی از نیاز بازار بدون پاسخ رها شد.
علی نعمتی، گلزن فصل گذشته پرسپولیس به استقلال، امیدوار به حضور و درخشش در ترکیب تیمش در دربی است.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب نفرات خط هافبک تیمش مقابل هوادار کار سختی خواهد داشت.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با اشاره به اینکه تداوم محاصره بنادر یمن قابل قبول نیست به متجاوزان به شدت هشدار داد.
منابع عبری واکنش محدود رژیم صهیونیستی علیه حملات موشکی از غزه را بیانگر، موفقیت مقاومت فلسطین در تحمیل معادلات جدید علیه تل آویو توصیف کردند.
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه ایران در معادله برجام مدعی است و بارها اعلام کرده که در چارچوب توافق گذشته حاضر به انجام مذاکرات است، گفت: ایران تعاملات خود را با طرف‌های مقابل ادامه می دهد.
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه ایران در معادله برجام مدعی است و بار‌ها اعلام کرده که در چارچوب توافق گذشته حاضر به انجام مذاکرات است، گفت: ایران تعاملات خود را با طرف‌های مقابل به طرق مختلف ادامه می‌دهد. امیدوارم روند تلاش‌ها در مسیر مذاکرات، به نتایج مثبتی نیز ختم شود.
جدا از مساله قانونی بودن یا نبودن مولدسازی اموال ایران‌خودرو و سایپا، این پرسش مهم وجود دارد که این دو خودروساز به عنوان بنگاه‌های تولیدی اصلا چرا باید زمین و املاک مازاد و غیرمولد داشته باشند؟
رئیس ائتلاف فتح عراق، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اقدامات مقاومتی فلسطینی های شجاع، حق طبیعی مردمی است که حقوقشان پایمال شده است.
لیگ برتر فوتسال ایران در حالی هفته بیستم را پشت سر گذاشت که تیم مس جای خود را در صدر جدول مستحکم کرد و در صورت کسب سه یا چهار پیروزی دیگر، قهرمان لیگ خواهد شد.
معادله صعود در گروه E جام جهانی 2022 بسیار جالب و هیجان انگیز دنبال می شود و احتمالات خطرناکی در انتظار آن است.
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی به پیروزی برابر آمریکا نیاز دارد اما اگر موفق به این کار نشود با شکست حذف خواهد شد اما با تساوی معالادت پیچیده ای رقم خواهد خورد.
با افزایش بدهی اوکراین به شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت استارلینک، تا کنون ۱۳۰۰ پایانه استارلینک در این کشور قطع شده و در صورت قطع کلی، ممکن است جنگ به شکل دیگری پیش برود.
سیرجانی‌ها در دو سال گذشته برای رسیدن به اهداف‌شان به امیر قلعه‌نویی اعتماد کرده و هدایت تیم‌شان را به ژنرال آبی‌ها سپرده‌اند؛ موضوعی که شاید خوشایند برخی‌ها هم نبود، اما حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر، این تیم را کاملاً متحول کرد و اگر سال گذشته برخی اتفاقات برای این تیم رخ نمی‌داد، در همان سال اول حضور امیر قلعه‌نویی، گل‌گهر می‌توانست به آنچه که دنبالش بود، برسد.
زمانی که دیاباته به شرایط مسابقه برسد، یحیی گل‌محمدی باید انتخابی مهم برای ترکیب اصلی تیمش داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: معادله مردم، ارتش و مقاومت، ضامن استقلال و اقتدار لبنان و حافظ این کشور از طمع ورزی رژیم صهیونیستی است.
مس خوشحال ترین تیم هفته دوم لیگ برتر بود به این دلیل که در اولین بازی خانگی خود توانست 3 گل به تیم خوب پیکان بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ