دبیرکل حزب سبز ایران می‌گوید: به کسانی که تا دیروز راست سنتی بودند امروز برچسب تندرو و سوپر انقلابی می‌زنند و بعد آن کسانی که چپ بودند، اصلاح‌طلب شدند و در پشت سنگر میانه‌روی و اصلاح‌طلبی قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی آمده است: آقای [یدالله] طاهرنژاد، نماینده سابق نوشهر [و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران] آمد. گفت، بخشی از چپ‌ها، من‌جمله آقای بهزاد نبوی [نایب‌رئیس مجلس] و دوستانش، به این نتیجه رسیده‌اند که مقابله با شما، به ضرر خودشان و مملکت و اصلاحات و مجلس تمام شده و باید جبران شود.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
کلاهبرداران مدارک هویتی و خط موبایل مربوط به چک‌های طعمه را می‌گیرند که امکان بستن چک‌ها یا حساب‌ها یا برداشت پول حضوری وجود نداشته باشد. حتی روی حساب‌ها تسهیلات هم گرفته شده که، چون بدون ضامن و ناشی از کارکرد حساب بوده، نکول می‌شود.
با وجود فسخ قرارداد یکطرفه ابوالفضل جلالی اما مدیریت استقلال به دنبال بازگرداندن این مدافع چپ‌پا است.
اگرچه برای چت‌های حاضر در این فولدر نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود، اما این نوتیفیکیشن‌ها فاقد نام فرستنده و همچنین محتوای پیام هستند. برای استفاده از این ویژگی باید به پروفایل کاربر بروید و گزینه Chat Lock را فعال کنید. این چت درون یک فولدر در بالای صفحه اصلی چت‌ها قرار می‌گیرد، البته برای نمایان‌شدن این فولدر باید صفحه را به سمت پایین بکشید.
در اسفندماه سال ۱۴۰۱ بیش از ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
برخی از این افراد که علیه چپ‌ها سخن می‌گویند در اوج بلوغ فکری‌شان در دهه ۶۰ جزو چپ‌های تندروی غیر مذهبی بودند. اگر آن رویکرد‌های متعادل شده چپ و سوسیالیستی دهه ۶۰ نبود، چه بسا رویکرد‌های بسیار رادیکال همچون رژیم مجاهدین خلق یا رژیم وابسته به شوروی سابق در ایران به قدرت می‌رسیدند. روحانیون هم که به‌صورت سنتی از نظر اقتصادی راست محسوب می‌شدند در سال‌های ابتدایی انقلاب غالبا گرایش چپ داشتند.
برخی از این افراد که علیه چپ‌ها سخن می‌گویند در اوج بلوغ فکری‌شان در دهه ۶۰ جزو چپ‌های تندروی غیر مذهبی بودند. اگر آن رویکرد‌های متعادل شده چپ و سوسیالیستی دهه ۶۰ نبود، چه بسا رویکرد‌های بسیار رادیکال همچون رژیم مجاهدین خلق یا رژیم وابسته به شوروی سابق در ایران به قدرت می‌رسیدند. روحانیون هم که به‌صورت سنتی از نظر اقتصادی راست محسوب می‌شدند در سال‌های ابتدایی انقلاب غالبا گرایش چپ داشتند.
واتس‌اپ انتقال آفلاین تاریخچه چت‌ها را ممکن می‌کند
غنی‌نژاد ادامه می‌دهد که چپ‌ها کاری کردند که ۴۰ سال ما را گرفتار کردند!‌ای کاش آقای غنی‌نژاد منظور خود از چپ بودن و کار‌های چپ‌ها در چهل سال اخیر را مشخص می‌کرد و سپس در مقابل به برخی رفتار‌های نئولیبرال‌ها در این تاریخ چهل‌ساله نیز اشاره می‌کرد که خصوصی‌سازی‌های مطلوب جناح ایشان در جریان اصلاح‌طلبی و حتی اصولگرایی چه بلایی بر سر کارگران آورد و در دولت‌های مطلوب ایشان نیز با کلماتی مانند توسعه و خصوصی‌سازی تمام کارگرانی که به امید بهبود وضعیتی بهتر رای داده بودند را فقیر‌تر کردند.
خاطره نفر اول خیلی زود به گریه ختم شد: «شرکتم ورشکست شد، صورت وضعیتام رو تایید نمی‌کردن. خونه و ماشین اصلیم رو فروختم تا بدهیا و چک‌ها صاف شد. برگشتم خونه مادرم. رفتم اسنپ ثبت‌نام کردم و شروع کردم مسافرکشی، اولین روز کاری یکی از دانشجوهام رو سوار کردم که بعد که پیاده شد کنار خیابون وایسادم و گریه کردم.»
دولت میلیاردها بابت چک‌ها، به فتح‌الله‌زاده بدهکار می‌شود یا ۵میلیارد را پس می‌گیرد؟
در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که ۹۲.۷ درصد این چک‌ها وصول شده است.
در دی‌ماه سال جاری حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳.۲ درصد این چک‌ها وصول شده است.
یک کمیته مستقل اتهامات سنگین مربوط به باشگاه منچسترسیتی را بررسی خواهد کرد.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند استفاده از ایموجی به عنوان تصویر پروفایل و همچنین ترجمه کل چت‌ها برای کاربران پریمیوم روبه‌رو هستیم.
علی قلی‌زاده برای دومین هفته متوالی در لیست شارلروا برای بازی با یونیون حضور نداشت و این یعنی ماجرای جدایی او نهایی شده و قرار نیست ستاره چپ‌پا و تکنیکی تیم ملی فعلاً در ترکیب این تیم بلژیکی قرار بگیرد.
در آذرماه سال جاری بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که بیش از ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
ابوالفضل جلالی با رسیدن به بهبودی برای بازگشت به ترکیب استقلال تلاش می‌کند.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
اسماعیل کوثری گفت: اکنون شاهدیم گروهک‌هایی مانند کومله، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، هم‌جنس‌بازان، شیطان‌پرست‌ها، مارکسیست‌ها و چپ‌ها درعین اختلافاتی که با یکدیگر دارند با یکدیگر متحد شده و درتلاشند تا گام به گام مسیر تجزیه ایران را عملیاتی کنند.
بررسی آخرین آمارها حاکی از این است که در مردادماه امسال حدود ۷.۱ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۹ درصد این چک‌ها وصول شده است.
در تیرماه سال جاری حدود ۶.۳ میلیون فقره چک مبادله‌ شد که ۹۰.۷ درصد این چک‌ها وصول شده است.
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد: با ایجاد سامانه رفع سوء اثر در بانک مرکزی از این پس مسدودی حساب به عنوان تضمین پرداخت چک‌های بی‌محل عمل خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ