تیم فوتبال پورتو در حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر پورتیموننزه پیروز شد تا با خیال راحت آماده بازی با بنفیکا بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در‌ پنج وزن دوم کشتی فرنگی جوانان جهان ایران فقط صاحب یک فینالیست شد.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
اردوی تیم فوتبال میلان در ایالات متحده به زودی آغاز خواهد شد.
علاقه میلان به جذب طارمی از چند هفته قبل شایعاتی را پیرامون حضور این بازیکن در سن سیرو به همراه داشت. این موضوعی است که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروزش به آن پرداخته و مدعی شده که شانس این ستاره ایرانی برای حضور در ترکیب میلان در فصل آینده افزایش پیدا کرده و میلان قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
دو ستاره خط حمله تیم ملی ایران شانس اول رسیدن به آقای گلی کافا هستند.
هفته پایانی لیگ برتر پرتغال امشب برگزار می شود که شانس بنفیکا برای قهرمانی بسیار بیشتر از پورتو است.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
سرنوشت قهرمانی لیگ پرتغال با توقف تیم فوتبال بنفیکا مقابل اسپورتینگ لیسبون به هفته پایانی کشیده شد.
باشگاه سویا در نظر دارد شانس خود برای به‌خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو را امتحان کند.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
مهاجم ایرانی پورتو شانس صعود و تجربه دومین قهرمانی همراه تیمش در جام حذفی پرتغال را دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
تک گل طارمی شانس قهرمانی پورتو را زنده نگه داشت
مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
یکی از اسامی مطرح شده از سوی این رسانه انگلیسی برای انتقال به چلسی مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو است.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی (B) به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.
طارمی: با کمی شانس انگلیس راهم می‌بریم
ایران در میانه زمین بازیکنان باتجربه‌ای دارد و زوج طارمی – آزمون در خط حمله می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. هر دو مهاجم شانس خوبی برای گل زدن در این تورنمنت دارند.
سرمربی بایر لورکوزن تصمیم گرفته مهاجم ایرانی خود را در دیدار با پورتو روی نیمکت قرار بدهد.
مدافع ملی‌پوش دیناموزاگرب این شانس را دارد که چهارمین بازیکن ایرانی در تقابل با چلسی انگلیس لقب گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ