حجت الله عبدالملکی وزیر پیشین کار به سمت دبیری شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- «حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
قم- حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» با آیت الله «سبحانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
قم- «حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» در مکه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام نزد خدای بزرگ اجر و ثوابی مضاعف خواهد داشت.
حجت الاسلام سیدمحمدرضا سیستانی در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی در آرامگاه شماری از شهدای فتوای جهاد کفایی حضور یافت و برای این شهدا فاتحه قرائت کرد.
جویبار- پیکر حجت الاسلام «ابراهیم فاضل» فرزند مرحوم آیت الله فاضل استرابادی در منطقه آب‌های ساحلی خزر در روستای گلدشت جویبار از آب بیرون کشیده شد.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر حضرت زینب(ع) را مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری حوزه نوشت: آیت الله اعرافی از حجت الاسلام سجاد جهانگیری طلبه مصدوم حادثه امروز قم عیادت کرد. این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد و مدتی است از مشهد برای ادامه تحصیلات  حوزوی به قم آمده است، صبح امروز در حمله با ماشین و سپس با ضربات چاقو در خیابان صفاییه قم مورد تعرض قرار گرفت و هم‌اکنون به‌شدت مجروح است.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک با حضور در منزل این شهید سرافراز، خبر شهادت ایشان را به خانواده اطلاع داد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان کرد: شاید خواسته آشکار معترضان در این مقطع، مسئله حجاب و انعطاف بیشتر نظام در این موضوع باشد، اما مطالبه مردم صرفاً این نیست. در جامعه ما فقر و نابرابری، بیکاری و انواع تبعیض غوغا می‌کند. جامعه انباشته از برخی مشکلات است. مرگ خانم مهسا امینی بهانه‌ای شد تا مردم به کف خیابان‌ها بریزند و خواسته‌های خود را مطرح کنند. در این میان عده و عواملی سوءاستفاده کردند و اغتشاشات را به وجود آوردند. از دو طرف عده‌ای کشته شدند که هیچ توجیهی ندارد؛ مخصوصاً کشته شدن دختران نوجوان.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان، از آیت الله شبیری زنجانی عیادت کرد.
حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر امروز از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان، از آیت الله شبیری زنجانی عیادت کرد.
عباس عبدی در توییتی به انتصاب حجت‌الله عبدالملکی به عنوان دبیر مناطق آزاد اقتصادی واکنش نشان داد.
انتصاب حجت‌الله عبدالملکی وزیر ناکام کار انتقادهای زیادی را برانگیخته است.
با حکم وزیر اقتصاد حجت اله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد شد.
حجت الله فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بورس تابناک گفت: مطالبه نمایندگان و جامعه این است که هر چه زودتر سهام دولتی خودروساز‌ها واگذار شود.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
حجت الاسلام و المسلمین «علی محمدی» حزب الله و مقاومت لبنان را شجره طیبه برای منطقه توصیف و تأکید کرد که سیر پیروزی های مقاومت ادامه خواهد یافت.
در این مطلب به بررسی راهکار‌های افزایش باتری گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پنجمین روز از سال ۱۴۰۱ از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس بازدید نمودند.
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.
آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشتند: سازمانهاي بین المللي مي توانند و بايد یك ظرفيت برای نظام باشند به شرط آنكه نمايندگان ما چنين باور و اعتقادي داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ