وضعیت عمر السومه برای فصل بعد نامشخص است و او احتمالا در یکی از تیم های الاهلی، العربی، الغرافه و الاخدود به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاد بولی با ارسال یک پیشنهاد خیره کننده برای کیلیان امباپه، به دنبال رقابت برای جذب این بازیکن است.
اینتر در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب فولارین بالوگان، مهاجم آرسنال است که شامل یک سال حضور قرضی مهاجم آمریکایی آرسنال در اینتر و بندی اجباری برای جذب دائمی او است.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهادی بیش از ۵۰۰ هزار دلار داده است.
پاری سن ژرمن از یوونتوس برای ارائه پیشنهاد رسمی جهت خرید دوشان ولاهوویچ چند روز زمان خواسته است.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.
یک نظریه عجیب وجود دارد که آرتتا از گواردیولا خواسته برای دکلان رایس پیشنهاد بدهد تا بازار خرید این بازیکن داغ شود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سال‌ها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید باشگاه تاتنهام برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی این کشور، آماده شده و به زودی با او و مدیر برنامه‌هایش وارد مذاکره خواهد شد.
رئال مادرید که برای فصل آینده خرید یک مهاجم را در دستور کار قرار داده برای راضی کردن یوونتوس به واگذاری دوشان ولاهوویچ قصد دارد فرلان مندی را به این بیانکونری پیشنهاد بدهد.
مهدی تارتار می‌گوید یکی از تیمهای لیگ برتری 40 میلیارد به بازیکنش پیشنهاد داده و 7 میلیارد هم جداگانه برای مدیربرنامه او در نظر گرفته است.
یک نماینده در پاسخ به پیشنهاد میرسلیم برای اصلاح قیمت بنزین نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم.
جواد خیابانی درا دامه اظهارات عجیب و غریبش پیشنهاد داده است که در فینال جام جهانی 4 تیم می توانند وارد شوند و هر کدوم یه ربع یا یک ثلث با همدیگر بازی کنند!
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
یک کارشناس بازار خودرو گفت: بازار به طور عجیبی با افزایش قیمت ها روبروست که پیشنهاد می شود خریداران کمی در معاملات تامل کنند.
هیچ تیم روسی به سردار آزمون، مهاجم کنونی بایرلورکوزن آلمان پیشنهاد نداده است.
این همه شعار محرومان و ساده‌زیستی دادن و در کنارش حملات عجیب و غریب به دیگران کردن را بگذارید در کنار ثروت یک نامزد پیشنهادی برای وزارت در دولت خودشان. آن هم ثروت غیر مولد که اگر تولید بود باید دست او را هم بوسید.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادعایی عجیب، پیشنهاد کرده که می‌تواند یک گروه مذاکره‌کننده را برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین، رهبری کند.
زن ۱۹ ساله گفت: یک روز پیشنهاد عجیب گلناز افکارم را به شدت مشغول کرد. چند روز به پیشنهاد سقط جنین فکر می‌کردم که گلناز معتقد بود مرا از این شرایط روحی رها می‌کند و می‌توانم نزد خانواده ام بازگردم. او بعد از مدتی دارو‌های سقط جنین را از طریق غیرقانونی تهیه کرد.
بعضی از افراد برای رسیدن به صورت‌های اینستاگرامی نیاز به یک تیغ جراحی دارند، کافی است با یک کلیک ساده عنوان «جراحی زیبایی» را در گوگل سرچ کنید و با انبوهی از جراحی‌های صورت، بینی، پیکرتراشی، لیفت و... مواجه شوید که هر کدام شیوه‌های عجیبی را برای رسیدن به زیبایی پیشنهاد می‌دهند.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
به نظر نمی‌رسد که اقلیم عربستان توانایی ایجاد شرایط استاندارد برگزاری یک دوره بازی المپیک گونه را داشته باشد
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ