تیم ملی والیبال ایران در یک بازی مهم امروز به مصاف هلند می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حسین رضازاده در فرودگاه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
رئیس فدراسیون کشتی امروز با سفیر هند دیدار داشت.
محل برگزاری دیدار شاگردان عبدالله ویسی و جواد نکونام هنوز مشخص نیست.
این روزها اهواز شاهد افزایش بی‌سابقه دمای هوا است، به طوری که دمای هوا در بعضی از ساعات روز به بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد می‌رسد.
نام مهدی طارمی در فهرست تابستانی ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله جالوروسی قرار دارد.
یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در رادار باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
این تصویر مربوط به خودرو فرمول ۱ می‌شود که پس از تعویض در مسابقه به ثبت رسیده است. لاستیک‌های مخصوص مسابقات فرمول ۱ طراحی و روند تولید ویژه‌ای دارند تا در مقابل گرما و فشار بالا مقاومت داشته باشند.
ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور به دنبال بازگشت به ترکیب این تیم است.
شروع ناامید کننده میلان بهت و حیرت رافائل لیائو، ستاره مصدوم این تیم، از روی سکوها را به همراه داشت.
وضعیت عجیب ژوائو کانسلو در تمرین امروز بایرن بازتاب زیادی در رسانه های آلمان داشت. خرید زمستانی بزرگ حالا به یک بازیکن منزوی تبدیل شده است.
آخرین عکس از وضعیت وزیر ورزش در اتاق مراقبت ویژه
مجتبی پوربخش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار مطلب عجیبی در صفحه اینستاگرام اش درباره وضعیت بیماری سرطان اش توضیح داده است.
هافبک طراح تراکتور بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان دیدار با پیکان در زمین بماند.
جواد خیابانی به خاطر وعده‌ای که برای زدن سبیل و موهایش در صورت برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا داده سوژه طنزپردازان در رسانه شده است.
دروازه‌بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست‌هایش آغاز شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پا‌های خود را فشار داد و فریاد زد.
دروازه‌بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست‌هایش آغاز شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پا‌های خود را فشار داد و فریاد زد.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه‌ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم مو‌ها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!» پس از این اظهارات موجی از تصاویر طنز از این گزارشگر پرحاشیه تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.
عکسی از شادی کی‌روش با کریم انصاری فرد هنگام به ثمر رسیدن گل اول ایران مقابل ولز نشان می‌دهد کی‌روش هیجانی وصف ناپذیر و خطرناک را تجربه کرده است.
مودنا با وجود ستاره‌های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
مودنا با وجود ستاره های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
لوکاس هاردکی، گلر لورکوزن، شب گذشته در بازی برابر کلاب بروژ در لیگ قهرمانان، گل بدی دریافت کرد و یکی از مقصران اصلی شکست بود.
کمک داور مسابقه دچار حمله عصبی واگ شد. همین موضوع باعث شد تا بلافاصله کادر اورژانس وارد زمین شده و به وضعیت فلورین ده‌آرائوخو، کمک داور مسابقه رسیدگی کنند.
(عکس) آخرین وضعیت مصدومیت محدثه حسینی؛ ملی‌پوش جودو به تهران منتقل می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ